Käyttääkö joku oikeasti sukkanauhaliivejä ulos lähtiessä?
Tai muuten jotenkin muussa yhteydessä kuin showmielessä oman miehen kanssa.
Kommentit (13)
No miksei? Itse joskus käytin. Molemmissa tilanteissa. Ihan kivat. No vähän hankalat välillä.
Käytän melkein aina jos päällä on hame tai mekko. Yleensä kyllä käytän housuja mutta en aina.
Miten sukkanauhoilla saadaan show aikaseksi?
Meidänummo käytti sukkanauhaliiviä ja paksuja villasukkia. Sitten ei enää kaupasta saanut hyviä liivejä. Onneksi sai niiden tilalle terveyskeskuksesta lainaan tyrävyön. Ajaa saman asian. Showta ei ole järjestänyt kummallakaan.
Eikö niiden kanssa ole vaikea käydä vessassa?
Käytin niitä 90-luvulla lähes päivittäin. Sitten perustin perheen ja tulin äidiksi ja ne unohtuivat ihan kokonaan vuosiksi. Nyt viimeiset pari vuotta olen taas alkanut uudelleen käyttää. Hyvin sillä tavalla fiilispohjalta kerran pari kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tuon vyön saa tarvittaessa vaikka kokonaan irti ja takaisin samassa ajassa kun napittaa farkkujen napit.
Vierailija kirjoitti:
Käytin niitä 90-luvulla lähes päivittäin. Sitten perustin perheen ja tulin äidiksi ja ne unohtuivat ihan kokonaan vuosiksi. Nyt viimeiset pari vuotta olen taas alkanut uudelleen käyttää. Hyvin sillä tavalla fiilispohjalta kerran pari kuussa.
Sukkanauhat on hyvät juuri fiilispohjalta käytettynä. Ei välttämättä tarvitse edes treffeille mennessä käyttää, mutta joskus voi vetää päälle ihan huvikseen kun menee käymään kaupassa. Ei sääntöjä, fiilis ratkaisee.
Kyllähän niitä tulee käytettyä, jos on mahdollisuus pieneen huvitteluun ja nehän on niin kovin sexyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhat on hyvät juuri fiilispohjalta käytettynä. Ei välttämättä tarvitse edes treffeille mennessä käyttää, mutta joskus voi vetää päälle ihan huvikseen kun menee käymään kaupassa. Ei sääntöjä, fiilis ratkaisee.
Minkälainen fiilis niistä tulee tahi minkälainen fiilis pitää olla että ne laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Ei. Sukkahousut on keksitty.
Ja stay upit eli pitkät sukat.
Käytän minä ainakin baariin tai juhliin mennessä. Joskus töissäkin, mutta satunnaisesti.