Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän käytetyn uudet palveluehdot

Vierailija
14.12.2018 |

Myyjät/ostajat, joko olette tutustuneet uusiin palveluehtoihin, 2,90 joka tuotteen päälle. Eli jos myyn t-paidan eurolla niin vähän käytetty lisää 2,90 hintaa lisää tuotteelle. Pari vuotta olen tyytyväisenä tuolla myynyt ja ostanut, mutta nyt hinta nousi kyllä liikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman. Ei kannata käytännössä myydä enää halpoja tuotteita ollenkaan.

Vierailija
2/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muutos tulee karkottamaan sekä ostajat että myyjät. Uusien hinnoilla saa kaupastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksen idea alkaa kadota koko putiikista. Noita merkkikirppiksiä netistä löytyy muitakin ilman että itse kuvaat ja kuvailet. 

Vierailija
4/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteita ostanut jonkin verran.. Eipä sitten kannata jatkossa, kun sillä hinnalla saa uuden jo kaupastakin. Kierrätyksen idea vähän hukassa!

Vierailija
5/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko ennen muutosta myynnissä olevia tuotteita? 

Boikottiin joutuu kuitenkin!

Vierailija
6/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut firman liiketulosta ja aikamoiset tappiot toiminnasta tullut tähän asti. Liiketoiminta ei siis kovin kannattavaa, joten ymmärrän kyllä että katetta pitää saada enemmän. Ongelma on kuitenkin, että ostajat ja myyjät kaikkoaa jos kulut nousee liikaa. Aika pattitilanne.

Vierailija
7/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli taas jotain älytöntä eli korotus alkoi voimaan heti ilmoituspäivänä ja koskee myös jo myynnissä olevia tuotteita. Eikö näistä voisi infota vähän aikaisemmin? 

Ymmärrän, että firman pitää olla kannattava, mutta nämä muutokset ajaa sekä ostajat että myyjät muualle.

Vierailija
8/8 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillinen muutos. Toivottavasti ei ole kuolinisku ko. putiikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä