Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tekisi yhtään mieli osallistua lapsen open lahjakorttiin

Vierailija
13.12.2018 |

Mutta niin vaan jokaiselta vanhemmalta kerätään rahaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ei virkansa puolesta saa edes ottaa sitä vastaan. Parempi että annat vaikka omenan

Vierailija
2/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko ne rahat sun lompakosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole pakko. Mutta miksi et osallistuisi?

Vierailija
4/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja ei virkansa puolesta saa edes ottaa sitä vastaan. Parempi että annat vaikka omenan

Ottaa ne.

Vierailija
5/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisen opettajaa paljon köyhemmän tarvitsisi osallistua? Luokalla 24 oppilasta ja jos kaikki laittaa 10 euroa, saa ope 240 euron lahjakortin. Ihan älytöntä.

Vierailija
6/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ois millään halunnu mut en kehdannu muutakaan.

Vierailija
7/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisen opettajaa paljon köyhemmän tarvitsisi osallistua? Luokalla 24 oppilasta ja jos kaikki laittaa 10 euroa, saa ope 240 euron lahjakortin. Ihan älytöntä.

Kyllä mä ainakin annan lahjoja myös itseäni varakkaammille... Lahjan tarkoitus ei tietääkseni ole tasoittaa tuloeroja.

Ja musta on vaan kiva ajatus että ope saa mieluummin yhden arvokkaan lahjakortin, kuin mahdollisesti lähestulkoon 20 kpl kynttilöitä/suklaalevyjä/keittiöpyyhkeitä.

Mutta tosiaan, älä osallistu jos ahdistaa.

/3

Vierailija
8/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä että opiellekin pitää antaa lahjoja ja lahjakortteja nykyään. Ei minun lapsuudessani tuollaista ollut, olen 39v. Ope saa palkkaa työstään, ei siihen pitäisi lahjoja päälle enää saada.

Vierailija
9/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka annatte lahjoja lastenne opettajille, annatteko lahjoja myös koulun siivoojille, kaupan kassalle, bussikuskille omalle pomollenne, parturille ja postin jakajallekin?

Vierailija
10/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka annatte lahjoja lastenne opettajille, annatteko lahjoja myös koulun siivoojille, kaupan kassalle, bussikuskille omalle pomollenne, parturille ja postin jakajallekin?

Kyllä, olen antanut roskakuskille, postinjakajalle, lehdenjakajalle ja bussikuskille. Pitääkin muistaa viedä nyt kymppi yhdelle naapurille, joka kerää koulubussin kuljettajalle joululahjaa. Ja pomolleni olen vienyt, tietysti, miksi en olisi? En ymmärrä, miksi joillekin kiitos ja hyvän joulun toivotus on niin vieras asia?

Vierailija
11/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä että opiellekin pitää antaa lahjoja ja lahjakortteja nykyään. Ei minun lapsuudessani tuollaista ollut, olen 39v. Ope saa palkkaa työstään, ei siihen pitäisi lahjoja päälle enää saada.

Kyllä mun kouluaikoina annettiin opettajalle lahja jouluna ja keväällä, mä oon 36-vuotias.

Vierailija
12/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni tekee vähän tuon tapaista työtä kun tässä mainitaan. Hän ei saa lahjakortteja mutta saa vuoden aikana mm kahvia, suklaata, villasukkia, joskus lihaa yms.

Vierailija
13/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistystoimenjohtajalle ilmoitus virkamiehen lahjonnasta.

Vierailija
14/14 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen keräykseen voi olla mitään pakkoa osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän