Tarjosin töissä postimiehelle joulusuklaan ja pomo vaati tuomaan korvaukseksi koko rasian
Viime maanantaina tarjosin Postin lähetille joulusuklaan. Minulla ei kuulema ole oikeutta koskea niihin, koska en ole niitä (asiakkailta saatuja lahjasuklaita) maksanut. Viikon ja kolme päivää riitti keittiön emännältä jatkuvaa nipotusta asiasta, vaikka sen rasian viime keskiviikkona veinkin - onneksi tänään ja huomenna on vapaata. Terveisiä vaan sinne keittiöön...
Kommentit (11)
Kenen kaapista ne suklaat hait? Et tietenkään voi tarjoilla suklaita mitkä ei ole sinun.
Kylläpäs siellä on taas mietitty sesonkiin sopivaa provoa. Aika huono.
Siis asiakas oli antanut ne sinulle ja et saa tarjota muille vai tarjositko jonkun toisen suklaita?
Nyt tulee pisteitä aiheen ajankohtaisuudesta, aika lailla uudesta kontekstista ja tekstin kaikenlaisesta epämääräisyydestä. Eli 1,5/5.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kaapista ne suklaat hait? Et tietenkään voi tarjoilla suklaita mitkä ei ole sinun.
Keittiöön tulee näin joulun alla lahjaksi lukuisia suklaarasioita tukkuliikkeiltä ja muilta asiakkailta. Rasia(t) on avoimena keittiön sivupöydällä yhteiseksi virkistykseksi ja mielialan nostattamiseksi(!).
Ap
Huhhuh. Jo on joulumieltä teidänkin esimiehellä. Itse jos vien johonkin joulusuklaarasian, on vain ilo, mitä useammalle siitä saa jaettua hyvän mielen.
Tarkoitetaanko tässä "joulusuklaalla" anaaliseksiä?
Harmittaahan se pomoa jos on jäänyt ilman.
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Tuo jos mikä todistaa, että kauniimman sukupuolen edustajat ovat järestään hulluja... M 38