Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa suomalainen joka ei koskaan ole katsonut läpi kokonaan tuntematonta sotilasta

Vierailija
13.12.2018 |

En uutta enkä vanhaa.
Mistä olen jäänyt paitsi.
Olen siis pieniä pätkiä aina nähnyt mutten koskaan kokonaan. Enkä siis esim tiedä sen elokuvan juonta varsinaisesti.
En vain usko jääneeni mistään paitsi.
Sodan kauheuden tiedän muutenkin.
En muutenkaan pidä mistään sota tai väkivaltaisista toimintaelokuvista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole

Vierailija
2/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään ole

No en ole. Lapsena ja nuorena pidin vanhaa versioita tylsänä ajatuksena. Nyt taas uuden version kohdalla en ymmärrä miksi siitä ylipäätään on tehty uusi versio. Ei siis vaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hyvin tiedät itsekin ettet ole.

Jotkut asiat kuuluvat yleissivistykseen.

Vierailija
4/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut elokuvaa, en kumpaakaan noista. Minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta sotaelokuvat ja melkeinpä jokaikinen suomalainen elokuva jonka olen katsonut, on ollut luokattoman huono. 

Vierailija
5/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan katsonut elokuvaa, en kumpaakaan noista. Minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta sotaelokuvat ja melkeinpä jokaikinen suomalainen elokuva jonka olen katsonut, on ollut luokattoman huono. 

Niitä leffoja on kolme.

Vierailija
6/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä leffoja on kolme.

Ai, no tiesin vain kaksi =D En käsitä, miksi kaikki näkemäni suomalaiset elokuvat ovat niin huonoja, johtuukohan se typerästä käsikirjoituksesta vai ovatko suomalaiset näyttelijät yleisesti ottaen huonoja?

Vierailija
7/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo kattonut, mutta pidän Tuntematonta kyllä yleissivistykseen kuuluvana, joten haluaisin katsoa sen joskus. Pitäisikin laittaa jo nyt herätys ensi vuoden itsenäisyyspäiväksi, yleensä havahdun tähän vasta Linnan juhlien alkaessa :S

Vierailija
8/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Yhtäkään tuntematon sotilas-leffaa en ole nähnyt enkä tule näkemään. Ei kiinnosta.

Vierailija
9/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kylläkään ollut kokonaan tuntematon. Kai nyt jotain sotilaasta tiedetään!

Vierailija
10/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjan kyllä, mutta elokuva vaan on niin tylsä ja huonosti tehty, että en ole jaksanut ikinä katsoa sitä alusta loppuun. En tosin jaksa ylipäätään katsoa telkkarista monia ohjelmia, joista muut intoilevat. Olen epäonnistunut katsomaan mm. Frendit, Breaking Bad, kaikki suomalaiset elokuvat (paitsi Häiriötekijä, jonka jostain syystä pystyin katsomaan yhdellä kerralla alusta loppuun aivan yrittämättä), eli juu, ehkä tämä yksittäinen epäonnistuminen kertoo enemmän minusta kuin elokuvatarjonnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi