Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ostaa valmisruokamoskaa kun meillä on kaikkia ihania raaka-aineita kaupat väärällään

Vierailija
12.12.2018 |

Vain taivas on rajana. Näkee konkreettisesti, mistä se ruoka on valmistettu, ilman tönkkösuolaamista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa/halua/ehdi valmistaa ruokaa itse. Eikä halua opetella. Valmisruoat ovat pelastaneet monet nälkäkuolemalta.

Vierailija
2/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lämmitin mikrossa maksalaatikkoa aamupalaksi.

Ostin sen kyllä koirille, mutta osan söinkin itse.

Olisinko ihminen joka ei voi vastustaa kiusausta halvalla ostamisesta, kun eurolla sai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hanurinsuti

Tehtaan tekemä maksalaatikkohan on hyvää,

halpaa ja sekunneissa valmista.

Ei kai kukaan ala tekemään sitä alusta asti kotonaan?

Lopputuloshan on käytännössä samanlainen.

Eikä ole moskaa kumpikaan

Vierailija
4/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmonen, jolle riittää, että tekee perheelle yhden ruuan päivässä, kaupan hyllyltä saa einestä toiselle aterialle. Perheessä on neljä työssä käyvää omien eväiden syöjää. Mieti, ostan joka viikko ainakin 12 rasiaa einesruokia! Parina päivänä viikossa jokainen saa ehkä ruuan tähteitä evääksi... :D

Vierailija
5/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen töissä 7:30-18. Sen jälkeen juoksun kaupasta pasta carbonaran ja kilautin mikrossa ennen kuin lähdin taas muihin hommiin. Oli hyvää.

Vierailija
6/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesruoat tulevat monesti halvemmaksi, kuin tekeminen tuoreista raaka-aineista.

Työttömänä yksineläjänä ei paljon valikoida terveellisimmästä päästä.

Vierailija
7/7 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan, mutta aika vähän kuitenkin. Itse teen lihasta, kalasta ja broilerista pihvejä, kastikkeita, uunipaistia, keittoja jne. mutta koska en syö perunaa, haen kaupasta miehelle joskus jonkun perunatuotteen, jos haluan päästä helpommalla.

Kasvispihvit ovat aika kovatöisiä, joten niitä punaisella lapulla ja joskus kalapihvejäkin. Maksalaatikot ostan n kerran kk:ssa.

Kotimaista puolukkaa, punajuurta, pinaattia, parsaa ym.  oheen sekä raasteita ja salaatteja. Näistä kaikista voi koostaa, ja saa aivan hyvän ateriakokonaisuuden.

Keitän juureksia ja kasviksia on aina  tarjolla, sekä runsaasti erilaisia hedelmiä ja marjoja. Kyllä näiden kanssa voi mielestäni terveellisesti yhdistellen syödä myös valmiseineksiä.

Mua taas ihmetyttää lapsille syötetyt purkkiruuat, vaikka kaikkea ihanaa ja jopa luomuna on tarjolla. Kodeissa on nykyään pesutornit, tiskikoneet, sun muut vempeleet, sekä autot pihassa, eikä silti ole aikaa.

Kaiken huipuksi vanhimmat lapset ovat päiväkodissa/koulussa ja ollaan herraskaisesti kotona vauvan kanssa, ei voi syytellä kiireitä. Useimmilla uusioperheiden lapset vieläpä jollain viikko/viikko-systeemillä hoidetaan.

Soseiden tekeminen vie pienen hetken ja pakastimeen voi laittaa pikkuannoksiin. Eli eipä siinä päivää kohti laskettuna saa kulumaan  aikaa millään konstilla niin, että valmiina pitäisi ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän