Naiset: minkälaisten miesten eteen tapaatte istua bussissa?
Kommentit (32)
Ap, siihen istutaan missä on vapaata, ei pahemmin katella muuta kuin se ettei istu juopon viereen.
PItää olla aika tärähtänyt ihminen kyselläkseen moista.
Ps.kuljen omalla autolla, en käytä julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Istun mahdollisimman kauaksi miehistä. Jos bussi on täynnä, pyrin menemään vanhemman miehen lähelle, ovat yleensä vaarattomia.
Nyt kaikki palstan hopeaketut huomatkaa tämä! Näin naiset ajattelevat teistä! Ei siis niin, että mielenkiinnosta tullaan lähistölle istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen reipas ihminen. Matkustin seisten bussilla 18 Hki Rautatientori-Naistenklinikka 11.12.1996, kun menin synnyttämään.
Heikot istuvat.
Jaa, sama juttu. Ensin matkustin Meri-Rastilasta metrolla Sörkkään ja siitä bussilla kättärille, päivä oli 23.9.1994, kukaan ei antanut paikkaansa viimeisillään raskaana olevalle, onneksi ei ollut vielä supistuksia, vain lapsivettä tihkui.
Vaarattomien näköisten, mikä tarkoittaa sellaisia, joilla ei uskoisi olevan sorkkarautaa kassissaan tai sitten liian komeiden. Jälkimmäisten eteen en istu, kun tulee tunne, että ne ajattelee, että taas siihen nainen haluaa tulla istumaan, kun olen näin komea, ja se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reipas ihminen. Matkustin seisten bussilla 18 Hki Rautatientori-Naistenklinikka 11.12.1996, kun menin synnyttämään.
Heikot istuvat.
Jaa, sama juttu. Ensin matkustin Meri-Rastilasta metrolla Sörkkään ja siitä bussilla kättärille, päivä oli 23.9.1994, kukaan ei antanut paikkaansa viimeisillään raskaana olevalle, onneksi ei ollut vielä supistuksia, vain lapsivettä tihkui.
Pyysitkö?
Ei muut matkustajat mittaile toisten mahoja tai muuta terveydentilaa. Heikkous ei aina näy päällepäin.
Pitää saada suukki auki, jos tarttee päästä istumaan.
Sellaisten, joilla on vapaa penkki edessään.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota. Miksi pitäisi? Minua kiinnostaa vain tyhjä paikka.
Apua, pitääkö nyt ruveta jo vahtimaan sitäkin, että jos istun bussissa jonkun noin 3-kymppisen nöösin eteen, niin se saattaa raukka kuvitella minun tulleen näytille ja esille häntä ajatellen? Huutonaurua, koska asun onneksi nykyään maalla (ja kuljen siis autolla).
En yleensä katso, kenen taakse istun. Vierustoverin silmäilen varmistaakseni ettei näytä pelottavalta. Jos takana oleva haisee voimakkaasti (hieltä, tupakalta, hajusteelta, pesuaineelta), vaihdan paikkaa.
Käytän yleensä ,varsinkin julkisilla liikkeellä ollessani, minihameita ja ylipolven nahkasaappaita Istun yleensä rennosti miehen kuin miehen eteen ja aina välillä vähän venyttelen haarojani ja vilauttelen ukkelille sukkiksieni vahvikkeita. Kiva seurata siinä äijän ilmeitä (aina siinä mietin, että 'jököttääköhän' tuolla jo oikeasti.)
Kiltin näköisten. Jotka näyttävät siltä etteivät urputa eivätkä ole inhottavia, eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Mielellään ei kuitenkaan miehen eteen.
No, sen jälkeen kun on kuullut uutisia sekopäistä jotka on alkaneet kesken matkan hakata muita matkustajia joko nyrkein tai teräaseella, olen katsonut minkänäköisten ihmisten lähelle istun.
Metrossa jään oven lähelle ja tarkistan missä hälytysnappi.
Jos jossain on hylätty laukku, poistun junasta.