Naiset: minkälaisten miesten eteen tapaatte istua bussissa?
Kommentit (32)
Istun aina etupenkkiin tai "invapaikoille" enkä katso, kuka takanani istuu. Pitäisiköhän tästedes?
Sellaisten, jotka sattuu istumaan tyhjän penkin takana
Ihan kenen vaan paitsi pulsujen tai selvästi mielenvikaisten Voin istua myös viereen. Onpa outo aloitus.
Jaaha olipas sivistymätön aloitus. Ei ole miehiä tai naisia, vain henkilöitä. Eikä miehistä saa puhua saatika kannata istua viereen, ne on kakkosluokan kansalaisia.
Jäänyt palstan opit väliin aplta.
En katso kanssamatkustajia. Onneksi mulla on myös auto, ap:n kaltaisten friikkienkin vuoksi.
Sellaisten keski-ikäisten, keskivartalolihavien setämiesten, joilla on kysyvä ja vihjaileva virne naamallaan, kun katsovat minua silmiin.
Istun vapaalle paikalle. En ole varmaan ikinä katsonut kuka on takana. Miksi?
Ihan kenen tahansa muun kuin mamun(kuvittelevat heti jotain) ja epäsiistin/huumeongelmaisen.
N25
Istun vapaalle penkkiriville, jos sellaisia on. En katso, ketä sen ympärillä on.
Joko koko riviä ei ole vapaana, istun siistin naisen viereen. En katso, ketä ympärillä on.
Jos siistien naisten vierestä ei ole paikkoja vapaan, otan paikan siistin miehen vierestä. Takanaolijalla ei ole väliä.
Jos näitäkään paikkoja ei ole, seison.
Vierailija kirjoitti:
Istun aina etupenkkiin tai "invapaikoille" enkä katso, kuka takanani istuu. Pitäisiköhän tästedes?
Minuakin alkoi mietityttää pitääkö tästä eteen päin vahdata kuka istuu takana?
Etsin vapaan penkin ja istun. Ei mua kiinnosta keitä siinä ympärillä istuu niin kauan kun saan olla rauhassa.
Sinunlaisesi kierrän kaukaa. Tumputa äiteen kanssa vaan
Onko busseissa muka miehiä? Luulin niiden istuvan savuttavissa Volvoissaan siinä jonossa, jonka bussi ohittaa bussikaistaa pitkin.
Olen reipas ihminen. Matkustin seisten bussilla 18 Hki Rautatientori-Naistenklinikka 11.12.1996, kun menin synnyttämään.
Heikot istuvat.
Kartan takapenkkiä.
Kerran menin isojen kantamusten kanssa takapenkille, koska siellä oli tilaa.
Kun istuin vieressä istuva spurgu totesi kuuluvasti: "Takapenkille, makso mitä makso".
Tai sit siellä on levottomina kiehnääviä teinipoikia. Yök.
Sellaisten, jotka matkustavat bussilla. Muunlaisten eteen en asetu, koen sen liian haastavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen reipas ihminen. Matkustin seisten bussilla 18 Hki Rautatientori-Naistenklinikka 11.12.1996, kun menin synnyttämään.
Heikot istuvat.
👍😂
Istun mahdollisimman kauaksi miehistä. Jos bussi on täynnä, pyrin menemään vanhemman miehen lähelle, ovat yleensä vaarattomia.
Istun yleensä yksinäisten ihmisten eteen, koska en jaksa kuunnella kahdestaan istuvien juttuja. Jos jossain istuu tyyliin 2 teiniä/humalaista tjsp huutamassa ja kännyköillään kuvaamassa nii heidän eteen en istu vaikka olis ainoo paikka, mieluummin seison sitten.
Sellaisten, jotka ei näytä siltä, että ne aikoo lyödä kirveellä.