Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei usko että minulla ei ole suhdetta hänen poikaystäväänsä

Vierailija
12.12.2018 |

Kaveri on kohta jonkun vuoden kuvitellut että poikaystävällään ja minulla on jotain vispilänkauppaa keskenämme. Hän kysyi asiaa muutama kuukausi sitten ja minä loukkaannuin asiasta tietysti mutta ajattelin että asia olisi jo unohtunut. Mutta ei, nyt hän on soitellut poikaystävälleni ja kysellyt, tietääkö tämä meidän seksisuhteestamme. Poikakaverini oli käskenyt kaverini hoitoon..
Olen ottanut kaveriin etäisyyttä jonkun verran sen jälkeen kun hän syytti minua poikakaverinsa vamppaamisesta, mutta olemme nähneen pari kertaa yhteisten kaverien kanssa, mm risteilyllä nyt syksyllä. En silloin huomannut tässä mitään erikoista, tosin vietin enemmän aikaa muiden kaverien kanssa kun tämä kaveri taas oli paljon omilla menoillaan.
Onko vinkkejä mitä voisin tehdä tällaisessa tilanteessa? Olemme tunteneet kauan ja hän on ollut minulle tärkeä ihminen aiemmin.
En todellakaan ole kiinnostunut hänen poikakaveristaan mutta en halua alentua hänen tasolleen kyräilemään. Olen kerran jo suoraan sanonut että en ole kiinnostunut hänen poikakaveristaan eikä meidän välillä ole/ole ollut ikinä mitään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä kyse?

Vierailija
2/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei usko niin jätä se sika, siis kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä kyse?

Olemme alle 30v kaikki.

Vierailija
4/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana kaikki on mahdollista, joten enpäs tiedä.

Vierailija
5/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkaiset toimivat juuri noin, eivät voi itselleen mitään.

Vierailija
6/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun velvollisuutesi ole tehdä asian eteen mitään, jos toinen kehittelee mielessään valheellisia asioita. Käyttäydyt ihan normaalisti. Jos kyseinen ihminen tuo sinulle negatiivista energiaa, hänen seuraansa kannattaa välttää. Siihen sinulla on oikeus.

Vierailija
7/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan jos olisi kyse miehestä joka epäilee kaverinsa vehtaamaan tyttiksensä kanssa, olisi kaveri auttamattomasti sika ja mies ihanan suojeleva.

Vierailija
8/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä kyse?

Olemme alle 30v kaikki.

Kuumat tunteet. Kyllä ne siitä laantuu kun lapsia tulee.

Vierailija
9/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä kyse?

Olemme alle 30v kaikki.

Kuumat tunteet. Kyllä ne siitä laantuu kun lapsia tulee.

Tai sitten ei. Sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset eivät muutu ikinä ja sekös on lapsille hyvä malli kun aina vanhemmat tappelevat toisen oikkujen vuoksi.

Vierailija
10/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta

Vierailija
11/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että nyt on tilanne näin; joko hän lopettaa nämä perättömät puheet ja epäilyt, tai kaveruus loppuu tähän, valinta on hänen. 

Vierailija
12/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini oli käskenyt kaverini hoitoon...

Patistele sinäkin häntä psykologille tai psykiatrille. Sitten voisit puhua kaveripiirin muiden henkilöiden kanssa, voisiko tälle yhdelle tehdä jotain järkevää. Ilmeisesti sinulla ei sillä tavalla ole hätää, että kaverisi juttuja ei uskota.

Vierailija
13/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini oli käskenyt kaverini hoitoon...

Patistele sinäkin häntä psykologille tai psykiatrille. Sitten voisit puhua kaveripiirin muiden henkilöiden kanssa, voisiko tälle yhdelle tehdä jotain järkevää. Ilmeisesti sinulla ei sillä tavalla ole hätää, että kaverisi juttuja ei uskota.

En tiedä uskooko kukaan.. ainakin he minuun suhtautuvat ihan tavallisesti.

Yhden kaverin kanssa olen asiasta puhunut ja hän ainakin piti epäilyjä naurettavina.

Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä tuon kaverin vanhempiin ja kysyä ovatko he huomanneet mitään outoa.

Vierailija
14/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni välit poikki kaveriini tuon takia. Kyseessä oli hänen ihastus eikä edes poikaystävä, mutta hän luuli kuitenkin minulla olevan jotan vispilän kauppaa tämän miehen kanssa.

Kun hän alkoi ristikuulustelemaan minua, pistin stopin koko hommalle ja neuvoin häntä menemään kallonkutistajalle. 

Vierailija
15/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mimmi ite katselee muita ja kuvittelee sua samanlaiseksi kuin itse on.

Vierailija
16/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se mimmi ite katselee muita ja kuvittelee sua samanlaiseksi kuin itse on.

En tiedä, tai sitten sillä on huonoja kokemuksia ja jotain traumoja.. ihmettelen vaan että miksi juuri minä? Miksi on saanut päähänsä että juuri minulla olisi jotain miehensä kanssa? Emme edes tunne kunnolla! En ymmärrä. Täytyy myöntää että olen sen verran loukkaantunut koko asiasta, että en tiedä voiko ystävyyttä enää pelastaa. :(

Vierailija
17/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistattaisin tuollaisella tyypillä pitkän paskan! Et ole ansainnut tuollaista, jos tosiaan et ole tehnyt mitään.

Minä ehkä rupeaisin vastaavasti kertomaan hänestä valheita, sillä tuskin poikakaverisi on ainoa joka on herjauksia sinusta kuullut. Eiköhän ole haukkunut sinut kylillä lut- kaksi, kysy vaikka niiltä yhteisiltä kamuiltanne.

Vierailija
18/18 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soittelee sun poikaystävälle? Kyllä tuo olis jo syy katkaista välit ja aika raivokkaasti. Vaikka poikakaverisi ei asiaa uskoisikaan, niin mitäpä jos olisi uskonut? Kaveri olisi todennäköisesti saanut aikaan teille eron. Toisekseen vaikka poikakaverisi ei usko, niin kyllä se epäilyksen siemen saattaa kylväytyä, kun tarpeeksi monta kertaa asiasta soitellaan.