Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Min puhdistaa kiiltävät pinnat ilman jälkiä?

Vierailija
12.12.2018 |

Peilit, ikkunat yms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit olen pesun jälkeen kuivannut talouspaperilla, eikä jälkiä jää. Ikkunoihin kai suositellaan sanomalehteä ja etikkaa pesuveteen jälkien välttämiseksi.

Vierailija
2/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilit olen pesun jälkeen kuivannut talouspaperilla, eikä jälkiä jää. Ikkunoihin kai suositellaan sanomalehteä ja etikkaa pesuveteen jälkien välttämiseksi.

Mitä ne sanomalehdet auttavat pesuvedessä?

SinkkuM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin uhalla että leikit yksinkertaista...

Etikka pesuveteen, ja sanomalehdellä kuivataan se pesty ikkuna.

Vierailija
4/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin uhalla että leikit yksinkertaista...

Etikka pesuveteen, ja sanomalehdellä kuivataan se pesty ikkuna.

Olen mä nähnyt naisten käyttävän sanomalehtiä ikkunanpesussa. Itsehän en ole koskaan ikkunoita pessyt. 

Paitsi auton viimeksi kesällä ja siitä lähtien ne on olleet täplillä, vaikka käytinkin ikkunanpesunestettä. Siksi ketju kiinnostikin, että millä pestä auton ikkunat.

SinkkuM

Vierailija
5/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuapyyhe, huuhtelupyyhe ja sitten kuiva pyyhe, näin pesin linjastoja (koulun ruokala) eikä jäänyt rantuja.

Ikkunoita taas pesen niin, että saippuapyyhe, lasta (alakarmin kuivaus), huuhtelupyyhe, lasta (niin monta kertaa kuin irtoaa likaa/saippuaa) ja lopuksi lastaus. Sitten kuivaan karmit ja mahdolliset rannut pyyhkeellä/talouspaperilla. Rantuja ei jää, jos hinkkaa kunnolla sen vesijäljen pois. Tietysti vaan jos on huuhdeltu niin hyvin että siinä on enää pelkkää vettä, ei saippuaa tai rasvaa.

Vierailija
6/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrokuituliina

Vierailija
7/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 pientä lasta ja lasipöytä. Että sillä kokemuksella.

Lasipöytään toimii lasinpesuaine ja märkä tiskirätti. Voi ostaa sitä halvinta Lidlin W5-ikkunanpesuainetta tai sitä kalleinta Tolun lasinpesuainetta. Ne kaikki toimii. Kun rätin malttaa käydä huuhtelemassa kerran pari pyyhkimisten välillä, tulee pöydä pinnasta siisti ja kiiltävä. Ei tarvita amerikan temppuja, lastoja tai sanomalehtiä.

Vierailija
8/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vastauksen tietää ikkunanpesun erikoistoimija Kiiltävät Pinnat: https://kiiltavatpinnat.fi

Vierailija
9/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunan pesussa käytetään kuivauslastaa pesun jälkeen. Ei jää jälkiä jos osaa kuivata oikein ja on hyvä lasta. Vessan peilit pyyhin puhtaalla mikrokuituliinalla ja pisara/pari vettä. Ei aineita. 

Vierailija
10/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyyhintä märällä, sitten heti perään kuivalla. Jos viivyttelee, märät jäljet ehtii kuivua ja voi jättää jäljet. Se märkä aine kannattaa olla jotain alkoholipohjaista puhdistusainetta.

Vierailija
11/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaan ei saa paistaa aurinko silloin, kun sitä pesee, koska vesi ja aineet kuivuu pinnalle ennen kuin ehtii kuivata ne.

Vierailija
12/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Min?

Vierailija
13/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että tästäkin löytyy monta hyvää sivustoa ja youtube videota jossa kysymykseen on jo vastattu paljon paremmin kuin yksikään tällä palstalla osaa tai jaksaa vastata.