Mikä vaivaa rikasta ihmistä, joka haluaa jättimäisen talon
jotain 1500neliötä. Mihin ihminen tai viisi ihmistä tarvitsee niin paljon tilaa.
Tuli vain mieleen kun kattelen tässä noita Amerikan eri kaupunkien täydellisiä naisia, nyt on menossa O.C,;n.. Tossa sarjassahan juuri on nousukkaita ihmisiä, niitä jotka sellasia taloja haluaa. Minun päähän ei vaan mahdu näin melko vaatimattomana ja vähään tyytbäisenä ihmisenä, mitä iloa noista isoista pytinkeistä on omistajilleen. Eivät edes vaikuta onnellisiltä noi jättikartanoissa asuvat, vaan huolten painamilta, mutta esittää pitää viimiseen asti että kaikki on täydellistä, vaikka ilmeistä näkee että huolia on niskassa. Suurin osa huolista tulee varmaan noiden linnojen ylläpitokustannuksista.
Jos oisin miljonääri, en silti tarvitsis paria huonetta enempää. Mua kutsuttais varmaan eksentriseksi, koska viihtysin edelleen kodikkaassa pienessä kodissa kuin viihtysin jossain mausoleumin näköisessä kullatussa ökypalatsissa. Eihän siellä yksin viihtyisi, lukittautuisi parhaassa tapauksessa yhteen huoneeseen.
Eiköhän noi nousukkaat himoa noita jättipytinkejä vain siksi, että pitää näyttää muille että lujaa menee.
Yllättävä rikastuminen taitaa sokaista monien järjen, jos sitä on joskus ollut.
Kommentit (11)
Ei kiinnosta mitä joku rakentaa. Työllistää ainakin muutaman ihmisen . Jokainen tehköön rahoillaan mitä lystää.
"jos olisin rikas"kertookin aloittajasta kaiken.Meillä on täällä kuntosali,uimaallas/sauna osasto ja elokuvateatteri/videopeli huone joten sitä tilaa tarvitaan kolmen auton tallin lisäksi.No emme ajele julkisiin uimahalleihin ja kuntosaleihin joten :)
Suuruudenhulluutta.
Kaippa se voi iskeä jos rahaa on liikaa käytettäväksi.
Vaatii paljon henkilökuntaa pelkkä siivous ja yl läp ito sellaseen pytinkiin, ei kovin kodikasta.
En ole kateellinen, vaan maalaisjärkinen. Jos talossa on 100 huonetta ja perhe on esim 4henkinen, mitä niillä kaikilla huoneilla koskaan tehdään.
Nytkin, vaikka asutaan ihan tavispulliaisten vuokrakodissa, aina on huone tai pari joissa ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
jotain 1500neliötä. Mihin ihminen tai viisi ihmistä tarvitsee niin paljon tilaa.
Tuli vain mieleen kun kattelen tässä noita Amerikan eri kaupunkien täydellisiä naisia, nyt on menossa O.C,;n.. Tossa sarjassahan juuri on nousukkaita ihmisiä, niitä jotka sellasia taloja haluaa. Minun päähän ei vaan mahdu näin melko vaatimattomana ja vähään tyytbäisenä ihmisenä, mitä iloa noista isoista pytinkeistä on omistajilleen. Eivät edes vaikuta onnellisiltä noi jättikartanoissa asuvat, vaan huolten painamilta, mutta esittää pitää viimiseen asti että kaikki on täydellistä, vaikka ilmeistä näkee että huolia on niskassa. Suurin osa huolista tulee varmaan noiden linnojen ylläpitokustannuksista.Jos oisin miljonääri, en silti tarvitsis paria huonetta enempää. Mua kutsuttais varmaan eksentriseksi, koska viihtysin edelleen kodikkaassa pienessä kodissa kuin viihtysin jossain mausoleumin näköisessä kullatussa ökypalatsissa. Eihän siellä yksin viihtyisi, lukittautuisi parhaassa tapauksessa yhteen huoneeseen.
Eiköhän noi nousukkaat himoa noita jättipytinkejä vain siksi, että pitää näyttää muille että lujaa menee.
Yllättävä rikastuminen taitaa sokaista monien järjen, jos sitä on joskus ollut.
Amerikassa asutaan valjemmin kuin Suomessa.
Mä voisin hankkia ison talon jos olisin oikein rikas. Mieluiten joku vanha rakennus, jonka entisöinti ja kunnossapito olisi samalla kulttuuriteko. Esim. Italiasta löytyy valtavasti tyhjillään olevia upeita kartanoita joissa renessanssi- ja barokkitaidetta katoissa jne, mutta kun on liian vähän niitä joilla on varaa kunnostaa ja ylläpitää sellaista.
Ihmettelen joskus samaa jos niitä megatöllejä näkee ohjelmissa.
Pinnallisten materialistien mielestä kaikki ihmettelijät on tietysti tosi kateellisia, mutta jos olisin, sanoisin kyllä anonyyminä ihan suoraan että himoan megatölliä, mutta kun en himoa, päinvastoin tulee enemmän inhoreaktio. Sellanen että tekis mieli ravistaa töhnät pois. Liika on LIIKAA, megatöllejä katellessä meinaa diabetes iskeä.
En varmaan ihan älyttömän kokoista haluaisi vaikka olisi rahaa, mutta ei kyllä mikään 2 h ole sekään mun unelma. Kyllä haluaisin sellaisen perus hyvän kokoisen omakotitalon, jossa mieluiten olisi uima-allas kellarissa ainakin, kun rakastan saunomista ja uimista. Kyllä minä yksinkin hyvinkin keksisin käyttöä sellaisen normaalin omakotitalon huoneille.
Eihän ne nyt noin isoja ole. Mutta jos on maid, lastenhoitaja, kuntoilutiloja, työhuoneita, vierastiloja jne niin äkkkiäkös siinä huoneita kertyy.
Meitä on nelihenkinen perhe, 244 neliötä plus autotalli ja ihan täytetään tääkin.
Mahdollisimman isolla talolla ihminen yrittää todistella muille olevansa tärkeä henkilö.
Jokainen tallaa tavallansa.