Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin seksileluja

12.12.2018 |

Moi olen 11-vuotias ja löysin joskus kun olin käymässä vessassa niin pöydällä oli dildo, menin heti näyttämään sitä äidilleni. Äiti vastasi että isäni oli laittanut sen vitsilliä siihen ja oli kuulemma voittanut arvonnasta.No eilen iltapäivällä olin kuvaamassa kaverilleni videota missä kysyisin että "missä huoneessa olen?" ja että siitä tulisi hauskaa kun hän arvelisi missä huoneessa sitten olen, olin siis äidin vaatekaapissa ja nenäni edessä oli joku silikoni juttu joka roikkui vaatenaulakosta katsoin sitä se oli tekovagina. SIIS MITÄ IHMETTÄ MUN VANHEMMAT TEKEE NIILLÄ!??!! Yritin katsoa löytyykö jotain epäilyttävää ei löytynyt mutta sain tyyliin traumat.Vanhempani ovat siis äitini on:35-36 isäni on:36-37 vuotias. Eikä meidän vanhemmat ole hirveästi seksin perään.Mitä pitää ajatella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vaikka niin että nyt on korkea aika opetella kunnioittamaan vanhempiesi yksityisyyttä ja mm. jättää heidän kaappinsa rauhaan. Aivan normaaleja aikuisia ihmisiä varmasti ja totta kai lapset aina ajattelevat ettei vanhemmat ole seksuaalista. Niin kuuluukin ajatella. Totuus on kuitenkin oletettavasti toinen, joten älä pengo enempää, vastuu ikävältä tuntuvista löydöistä on sinulla.

Vierailija
2/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shaissee, ja olet pervo-Pertti 57 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pengoin myös siksi kun olin kertonut lappun ihastuksesta ja miten paljon tykkään siitä,äiti oli ottanut sen talteen.Niin katsoin onko siellä jotain muuta mikä kuuluu minulle.Ja myös kiitos jotka eivät pidä vanhempiani tyhminä koska yksi kaverini pitäisi jos kertoisin mutta toinen sentään ymmärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän