Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko täälä ketään joka on pankissa töissä?!

Vierailija
11.12.2018 |

Siis apua nytten! Homman nimi on nyt se että halusin tienata joulurahaa ja laitoin ylilaudalle ilmoituksen et myydään käytettyjä pikkareita. No eräs mies laittoi mulle viestiä (sp) ja sovittiin kaupat. Mies maksoi mun tilille rahat ja laitoin paketin matkaan. Kerroin miehelleni tästä joka veti kilarit! Ei siitä että myin käytettyjä pikkareita vaan siitä että nyt tää ostaja selvittää kuka mä olen ja saattaa aleta stalkkata ja vainoamaan mua! En antanut itsestäni miehelle mitään muita tunnisteita kun sen tilinumeron! Voiko siis sen perusteella nyt selvittää kuka mä olen! Auttakaa oon ihan paniikissa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sait pikkareista?

Vierailija
2/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaiken maailman firmat paljasta tilinumeroitaan laskun yhteydessä, tuskin se niin vaarallista on jos sellainen pääsee vuotamaan?

Voisit käyttää ensi kerralla Paypalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne se taas unelmoi. Sinä et pääse käsiksi muiden kuin äitisi alushousuihin, niihin beigeihin mummo-sloggeihin.

Vierailija
4/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaiken maailman firmat paljasta tilinumeroitaan laskun yhteydessä, tuskin se niin vaarallista on jos sellainen pääsee vuotamaan?

No eikä paypalissakin tarvita henkilötiedot että pystyy sen kautta maksamaan?

Vierailija
5/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä paypalissakin tarvita henkilötiedot että pystyy sen kautta maksamaan?

Voit laittaa tyypille sun paypal-linkin ja se siirtää omansa kautta sinne rahaa.

Vierailija
6/6 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pysty maksamaan ilman saaja-tietoa pikkareita, eli raha ei liiku ellet anna nimeäsi. Voisit tekaista Tmi jolle tili Tmi nimellä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan