Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa jatkuvia tavaran lainailijoita!

Vierailija
11.12.2018 |

Ollaanko me joku kirjasto vai?
Tällä viikolla kolme tyyppiä käynyt lainaamassa jotain tavaraa. Oi että ärsyttää!

Itse sanon laulajille, että sori en lainaa (kun on muka rikki/jo lainassa/tarviin itse/ en tykkää lainata / osta oma) mutta nyt ovat huomanneet että kysytäänpä höveliltä mieheltä!

Syy miksi lainailu ärsyttää on, kun sitä tavaraa pitää aina kysellä perään ja osa tavaroista on jäänyt sille tielleen. Pokkana väitetään lainattua tavaraa omaksi ja hetken päästä ollaan lainaamassa lisää. Tussilla kirjoitan oman nimen tavaroihin.

Sitten nämä "salaa lainaajat". Menevät omin nokkonen autotalliin kaivelemaan työkaluja vierailulla (kun tietää että en lainaa) ja jälkikäteen näkee että porakone hävinnyt.

Avaimet on kerätty jo pois. Ovet lukittu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viheltänyt pelin poikki jo ajat sitten, en lainaa mitään enkä  lainaa keltään.

.Sano siipalle että jos lainailee sun kamoja vielä sun selän takana ni keskustelette jatkuuko suhde vai ei. On aika törkeää lainata jos toinen on kieltänyt.Ja kerro myös mielipiteesi noista salalainaajista eli varkaista.Koska varkaita ne ovat.

Vierailija
2/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lainaan kyllä, ja pyydän lainaan mielummin kuin ostan omaksi, hyvä jos voin olla avuksi jollekin. Kaikkea ei todellakaan tarvitse itse omistaa!

Mitään yksipuolista hyväksikäyttöä en jaksa katsella, mutta normaalien ihmisten kanssa on kiva kierrättää kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkaan, että tavarat menee aina lainassa hajalle?