Auttakaa ihastunutta
Olen auttamattoman ihastunut mieheen, joka on töissä ruokakaupassa, jossa ruukaan asioida. Hän on tutun tuttu. Kiinnostusta ja ihastusta on ollut ilmassa jo pidemmän aikaa (mielestäni molemmin puolisesti). Vähän aikaa sitten juttelimme ensimmäistä kertaa kahdestaan. Ajattelen häntä nyt ihan koko ajan. Joka päivä haluaisin mennä käymään kaupassa, mutta en viitsi. Tämä asia minua ehkä vähän mietityttääkin kun täältä olen monesti lukenut, ettei saisi mennä häiritsemään ja ahdistelemaan (:D)ihastustaan kauppaan jos hän on siellä töissä. Mutta kun tuntuu, että hänkin on innokas tulemaan juttusille kun kaupassa asioin. Tuntuu, että hän on yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä, mutta eihän sitä voi varmaksi sanoa. Auttakaa.
Kommentit (17)
Ehdottaisin tapaamista, mutta olen varattu. Sehän se tässä tekeekin asian vähän vaikeaksi. Jos jossain rauhassa sattumalta tavattaisiin tai mies ehdottaisi tapaamista, en varmaan voisi kieltäytyä.
ap
Kysy siltä että missä on ruoka-aine a, sitten b, sitten c jne kunne s on resepti kasassa. Kerro sitten että aiot kokata ko. ruokaa ja kutsu syömään. Jos olet rohkea niin kysy samassa yhteydessä missä kortongit ovat.
Hyvä idea neloselta. Tuota on tullut jo harrastettuakin kun tekee tikusta asiaa tai paineissa ei keksi muuta puhuttavaa, niin kyselen missä on sitä ja tätä. Niin läpinäkyvää :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin tapaamista, mutta olen varattu. Sehän se tässä tekeekin asian vähän vaikeaksi. Jos jossain rauhassa sattumalta tavattaisiin tai mies ehdottaisi tapaamista, en varmaan voisi kieltäytyä.
ap
No jos oot varattu, niin suosittelen unohtamaan ihastuksen tai eroamaan nykyisestä. Et voi saada molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No jos oot varattu, niin suosittelen unohtamaan ihastuksen tai eroamaan nykyisestä. Et voi saada molempia.
Tiedän. Ei ole niin helppoa erota pitkästä parisuhteesta kun on lapset ja talot ja kaikki. Mutta mistään hinnasta en halua luopua ihastuksestani. Haluan kasoa mihin tämä johtaa.
ap
Saattaa olla että mies ei huomaa ehdottaa tapaamisia jollekin jonka tietää käyvän kaupassa toisinaan myös miehen ja lasten kanssa
En käy koskaan tuolla kaupassa, enkä kyllä muissakaan kaupoissa miehen ja lasten kanssa. Uskaltaako miehet yleensä ehdottaa tapaamista naiselle, josta ovat kiinnostuneita jos tietävät naisen olevan varattu? Itse hän alun perin aloitti juttelunkin.
ap
Ota ero miehestäsi jos ihastus on noin tärkeä. Muussa tapauksessa unohda koko juttu. Mutta tämähän olikin taas näitä porvoon tapauksia joten saat 1/5
Miksi tämäkin olisi porvoon tapaus? Meinaatko, ettei tämmöistä tapahdu tosi elämässä? Voin kertoa, että tämä on täyttä totta. Ja se tekee minut kohta hulluksi. Haluan niin kovasti päästä tutustumaan häneen ja ennen kaikkea pussailemaan :D
ap
Osaako kukaan sanoa mitään tuohon, uskaltaako mies ehdottaa tapaamista varatulle?
ap
Ei taida olla järjen jättiläinen tämä aloittaja... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla järjen jättiläinen tämä aloittaja... 🤔
Miksi moinen kommentti?
ap
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa mitään tuohon, uskaltaako mies ehdottaa tapaamista varatulle?
ap
Tarkoitan selvin päin tapaamisen ehdottamista.
ap
Täällä palstalla aina vouhkataan, että kaupan kassaan ihastuneet miehet ovat säälittäviä. Miten nyt kun ihastuja on nainen? Noloa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla aina vouhkataan, että kaupan kassaan ihastuneet miehet ovat säälittäviä. Miten nyt kun ihastuja on nainen? Noloa?
Niin juuri :D Puolustukseksi, tämä alkoi jo ennen kuin hän oli kaupassa töissä. Sattumalta meni töihin samaan kauppaan, jossa käyn. Nyt kun näemme useampana päivänä viikossa tuolla kaupassa on juttu päässyt kehittymään.
ap
Kutsu mies treffeille. Ei ole pakko oottaa että mies tekee aloitteen.