Ei hemmetti, näin unta työkaverista johon olen ihastunut
Oikein kuumaa eroottista unta. Nyt en ikinä saa häntä mielestäni. Pitää vain sinnitellä tässä nykyisessä kuolleessa suhteessa ja yrittää unohtaa.
Kommentit (8)
Jos suhde on kuollut niin anna mennä. Niin minäkin tein.
Et ole ainut, nään monesti monesti unta laidasta laitaan, aikanaan oltiin samassa tilantessa ku sinä, että en saanut muka mielestäni ku olin niin ihastunut.
Nykyään ollaan "vaan" ystäviä.
Hän ei koskaan ihastuksestani saanut tietää ja aikansa höyryttyäni sekin meni ohitte.😁
Vierailija kirjoitti:
En tuosta vaan pysty antamaan mennä, kun meillä on pieni lapsi ja tuo ihastuksen kohdekin on perheellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuosta vaan pysty antamaan mennä, kun meillä on pieni lapsi ja tuo ihastuksen kohdekin on perheellinen.
Ap
Yritä tietoisesti unohtaa ihastumisesi ja ala panostaa omaan parisuhteeseen. Sulla on nyt käynyt niin, että näet ihastuksesi kultakimpaleena ja oman puolison ja parisuhteen pelkkänä paskana näin karrikoiden.
Niin näin minäkin mutta aikanaan alkoi huomata myös ihastuksessa piirteitä mitkä ei kovin mukavia olis ja kun ihastuminen alkoi hiipua alkoi nähdä omassa parisuhteessa paljon syitä miksi suhde kannattaisi korjata.
Minäkin näin unta tökaverista, joka kiinnostaisi. Vapaita ollaan kumpikin, mutta en usko, että mies on minusta kiinnostunut ja ehkä ei sovittaisikaan toisillemme - on siis syitä olettaa näin. Mutta kiva juttuhan se olisi, jos olisi joku romanssi tms... Unessa kuulin ohimennen, kun mies kertoi toiselle olleensa jossain vaimonsa kanssa. Tässä kuviossa ei siis ole vaimoja tai mitään oikeassa elämässä.
Nyt vasta ajattelin, että unessakin olisi voinut puhua asiasta, joka on tapahtunut vaikka 10 vuotta sitten, jos olisi vaikka silloin ollut vaimo. Tuskin on ollut koskaan. Olen itsekin voinut puhua lapseni isästä, josta olen eronnut vuosia sitten, ja kuulostaa varatulta, voi nyt sentääs...
Tänään kuulin kun ihastukseni aivasteli ja yski. Tiesin sillä hetkellä, että tuollaista maalais- sikapapan (40v mies) kuuloista ääntelyä en kestäisi. Kuulostaa pinnalliselta, mutta joku syvä geeni huusi silloin, että nouuu!
Ja tänä yönä taas sama juttu. En uskalla kohta enää nukkua!