Televisiottomat ovat kuin vegaanit
Aina on pakko kertoa asiasta kaikille, vaikka sitä ei kysytty. Eikä ketään kiinnosta.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
No, kerron kyllä et ainoo töllö on pojan huoneessa. Kun kysytään mielipidettä jostain ohjelmasta. Ja en vaan jaksa tuijottaa...
Radiokin vain koristeena.
Miksi ei silloin voi vain sanoa, ettei ole katsonut kyseistä ohjelmaa? Toisaalta tuo kyllä menettelee, kun kerran kysytään. Mutta sitten myös palstalla televisiottomat tulee vastailemaan näihin, vaikka voisi vain ohittaa koko ketjun.
Ap
Tämä on totta. Jokaisesta työpaikasta selviää ekana se, kenellä ei ole televisiota.
Oletko itse kokeillut olla katsomatta töllöä. Minusta sitä katsotaan kun ei parempaakaan tekemistä. Passivoi ja väsyttää.
Mökillä kun puiden kantoon, mökin ja saunan lämmitykseen, veden tekoon lumesta menee paljon aikaa, ei telkkua tule katsottua yhtään, eikä sitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kokeillut olla katsomatta töllöä. Minusta sitä katsotaan kun ei parempaakaan tekemistä. Passivoi ja väsyttää.
Mökillä kun puiden kantoon, mökin ja saunan lämmitykseen, veden tekoon lumesta menee paljon aikaa, ei telkkua tule katsottua yhtään, eikä sitä kaipaa.
En ole kokeillut. Pointtini olikin se, että miksi siitä pitää aina tilaisuuden tullen päästä kertomaan kaikille. Ei ketään kiinnosta, viettääkö joku vapaa-aikansa telkkaria katsellen vai saunaa lämmitellen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Pointtini olikin se, että miksi siitä pitää aina tilaisuuden tullen päästä kertomaan kaikille. Ei ketään kiinnosta, viettääkö joku vapaa-aikansa telkkaria katsellen vai saunaa lämmitellen.
Ap
Minkälaista smalltalkia sinä arvostaisit?
Itse elin monta vuotta ilman TV:tä. Nyt kun se miehen myötä tuli kotiin, niin katson lähinnä jotain leffoja Netflixistä tai sarjoja satunnaisesti. En muista, että kukaan olisi televisiottomuudestani aiemmin kysellyt tai että olisin siitä maininnut.
Onhan se jo edistyneempi keskustelun aihe kuin vaikkapa sää :)
Mä olen televisioton ja lähes vegaani. Harva tietää tai välittää. Nykyään televisiottomuus ei tosin ole enää niin outoa, kun moni käyttää tietokonetta ohjelmien katsomiseen. Aikanaan mulle tyrkytettiin toosia ties mistä, mutten halunnut. Nykyään ei enää tule tarjouksia niin tiuhaan.
En muista puheita mistään tv-ohjelmista, mihin mun olisi ollut pakko osallistua. Paitsi kun vanhemmat ja sukulaiset oli huolissaan siitä, ettei mulla ole mitään puhuttavaa ihmisten kanssa, jos en katso niitä. Kuuntelen niitä juttuja samalla tavalla kuin mitä tahansa erityisiin asioihin liittyviä puheenaiheita, joihin mulla ei ole mitään lisättävää.
Ihan vapaasti olen kyllä sanonut, ettei mulla ole tv:tä, enkä kierrellyt aihetta, jos on pitänyt tästä puhua. Anteeksi, jos se ärsyttää. :D Ei sitä tarvitse mitenkään kommentoida, jos ei halua. Tämä on tosi epäkiinnostava puheenaihe muutenkin. Eihän se ole mitenkään hyvä tai paha, että omistaa tv:n. Ei se ole mitenkään erikoista, ettei omista tv:tä.
Mun telkku hajos lokakuussa 😐 Olihan se 8 vuotta juuri täyttänyt, televisioiden iässä jo vanha. Meinasin ostaa veronpalautuksista uuden, mutta tuntuu että en ole vielä yli menetyksestä.. Olen lievittänyt ikävää katsomalla tv-ohjelmia tietokoneella, se lievittää tuskaa hieman. Ehkä ensi vuoden puolella olen valmis ostamaan uuden ystävän olohuoneen senkin päälle. Terveisiä rakkaalle Toshiballeni televisioiden taivaaseen, en koskaan unohda yhteisiä hetkiämme 💛
Huvittavaa että niin monella ei ole enää televisiota mutta ohjelmia katsostaan joltain surkealta läppäriltä tai jopa puhelimelta. Kokemuksen laatu mennyt siis alaspäin. Samaten harvalla on enää stereoita. Musiikkikin kuunnellaan tietokoneen viiden pennin kauittimilla tai sitten jollain viiden pennin kuulokkeilla. Surullista.
Itselläni on kyllä iso ja hyvä televisio mutta en todellakaan "katso televisiota", en ole edes kytkenyt kaapelia paikalleen.
Uskovaiset kuuluu samaan ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Jokaisesta työpaikasta selviää ekana se, kenellä ei ole televisiota.
Eikö tämä enemmänkin kerro keskustelun surkeasta laadusta?
Laittakaa tekin televisiot pois niin keksitte muutakin sisältöä juttuihinne.
T. Ei televisioa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kerron kyllä et ainoo töllö on pojan huoneessa. Kun kysytään mielipidettä jostain ohjelmasta. Ja en vaan jaksa tuijottaa...
Miksi ei silloin voi vain sanoa, ettei ole katsonut kyseistä ohjelmaa? Toisaalta tuo kyllä menettelee, kun kerran kysytään. Mutta sitten myös palstalla televisiottomat tulee vastailemaan näihin, vaikka voisi vain ohittaa koko ketjun.
Ap
Kenen kanssa sitten ajattelit keskustella aiheesta, kun televisiottomat eivät saa tulla edes ketjuun? Miden televisiollisten kanssako?
Miksei voi sanoa, että ei ole televisiota jos kystyt ohjelman katsomisesta? Miksi se sinua ärsyttää? Luuletko, että se on jokin ylemmyyden osoitus?
Heh. Meillä ei ole ollut telkkaria vuodesta 2003. En sitä kauheesti kyllä mainosta. Kaikki notkutaan kuitenkin tietokoneen ruudulla... Ei se tee hurskaammaksi ainakaan meidän perhettä. Mä en vaan halua sitä isoa mustaa laatikkoa pieneen olkkariin. Eikä telkkarista tule mitään sellaista, mitä ei netflixistä tai areenasta löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, olen ollut yli vuoden nykyisessä työpaikassani enkä tiedä kenestäkään että televisota ei ole. Yhdestä tiedän, että hänellä on telkka.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että niin monella ei ole enää televisiota mutta ohjelmia katsostaan joltain surkealta läppäriltä tai jopa puhelimelta. Kokemuksen laatu mennyt siis alaspäin. Samaten harvalla on enää stereoita. Musiikkikin kuunnellaan tietokoneen viiden pennin kauittimilla tai sitten jollain viiden pennin kuulokkeilla. Surullista.
Itselläni on kyllä iso ja hyvä televisio mutta en todellakaan "katso televisiota", en ole edes kytkenyt kaapelia paikalleen.
Kokemuksen laatu menee alaspäin ohjelmatarjonnan huonomisenkin myötä. Väliäkö sillä millaiselta putkelta nykyisiä ohjelmia katselee.
Ap:n aloitus muistuttaa täällä nähtyä ainaista valitusta siitä, miten homot muka aina mainostavat homouttaan. Suurimmasta osasta se ei näy päälle mitenkään eikä sitä todellakaan mainosteta. Minä en puhu vegaanisuudesta kenellekään eikä se töissä tule mitenkään esiin, koska syön omia eväitä.