Onko tämä sitä kuuluisaa erilleen kasvamista?
Yhdessä yli 20 vuotta ja tämän vuoden aikana olen alkanut pohtia alammeko kasvaa erillimme mieheni kanssa? Mieheni innostuu esim kovasti Slushi:n kaltaisista tapahtumista ja itse en edes jaksa kuunnella koko asiasta, mielestäni aivan älytön tapahtuma (ainakin se kauhea oheismeininki siinä rinnalla). Lisäksi olen huomannut, että ennen arvomme tmv olivat aika lailla samoja, mutta nykyään ei. Huomaan pohtivani aika usein millaista elämää minä haluan elää ja mitä haluan elämääni kuuluvan.
Kommentit (2)
Ei tarkoita lopullista erilleenkasvamista. On vain uusi vaihe elämässä. Toineen kiinnostuu siitä ja sitä tästä. Jos kaikki ajankäyttö näyttää menevän eri suuntiin, niin etsikääpä yhdessä myös se yhteinen juttu. Kylä minä tuhahtelen kun puoliso tykkää katsoa netistä jotain hikisiä shakkimatseja tai ulkomaanpolitiikkaan liittyviä pelleilyohjelmia. En todellakaan kiinnostu sellaisesta vaan eri jutuista. Mutta yhteisiäkin asioita toki on.
Täh? Sun mielestä parisuhteessa molemmilla pitäisi olla tasan samat kiinnostuksenkohteet?