Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Periaatteessa voi olla yllättävä käänne, jos eivät viittaa tapahtumiin etukäteen. Itse en osannut arvata aikaisemmin, että Teron sukunimi olisi Puustinen tai Camillan kadonnut kaksoissisar ilmestyisi Amandaan.
onko camillan isää ikinä sarjassa todettu? jos ei olen varma aaron olevan camillan ja satun isä.kaksosia molemmat se suvussa ja molemmat osaa olla kieroja.
Sampo voisi olla se joka tulee kuolemaan. Lopulta Sabrina hommaa laittoman aseen ja ampuu hätävarjeluna pelottelevan miehen. Ehkäpä ennen sitä Sabrina rakastuu Sampoon. Miki voisi olla viemässä Ainolle suruviestiä ja siksi on ilmeisesti kimppakämpän oven takana. Selittäisi, miksi Pihlajakadulla suruliputetaan.
Vierailija kirjoitti:
onko camillan isää ikinä sarjassa todettu? jos ei olen varma aaron olevan camillan ja satun isä.kaksosia molemmat se suvussa ja molemmat osaa olla kieroja.
Isästä ei ole taidettu koskaan edes puhua. Etsivät vain äitiään, mutta Satu ei tainnut kysyä isästä Tuulalta?
Minusta olisi kiva idea, että fanit saisivat äänestää vuosittain Vuoden 20xx Salkkarihahmon ja tämä fanipalkinto ojennettaisiin sitten näyttelijälle tunnustuksena hyvästä työstä. Jos palkinto jaettaisiin, äänestäisin itse Dahliaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva idea, että fanit saisivat äänestää vuosittain Vuoden 20xx Salkkarihahmon ja tämä fanipalkinto ojennettaisiin sitten näyttelijälle tunnustuksena hyvästä työstä. Jos palkinto jaettaisiin, äänestäisin itse Dahliaa.
Mutta eihän näyttelijä itse voi vaikuttaa siihen, millaista hahmoa näyttelee.
Tulispa Sergei, Sebastian ja Isabella takaisin.
Itse mietin tubekanavan uusimman videon perusteella, että tuleeko Sergei ja Monica vierailemaan myöhemmin? Monican näyttelijä jo kierteli ja kaarteli aikaisemmin livessään. Peppiä ei nähdä, kun näyttelijä sai vähän aikaa sitten vauvan. Kovin vanhoja noi videot tuskin on, kun Parikoiden uusi talo oli valmiina taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin tubekanavan uusimman videon perusteella, että tuleeko Sergei ja Monica vierailemaan myöhemmin? Monican näyttelijä jo kierteli ja kaarteli aikaisemmin livessään. Peppiä ei nähdä, kun näyttelijä sai vähän aikaa sitten vauvan. Kovin vanhoja noi videot tuskin on, kun Parikoiden uusi talo oli valmiina taustalla.
Sergei ja Monica on kuulemma Pihlajasadussa tänä kesänä 🤔 Monica varmaan saattaa tulla myös itse Salkkareihin esim. Dahlian ja Aaron häihin.
Vierailija kirjoitti:
Monica voi hyvin tullakin, mutta Sergeistä vaikeampi uskoa. Sergeillä ei ole enää mitään linkkiä Pihlajakadulle ja kun on poliisia paossa, niin aika haastavaa olisi paluu.
Onkohan Camilla yksi seuraavan Pihlajasadun päähenkilöistä? Kenties katsotaan mitä olisi voinut tapahtua, jos Camilla olisikin mennyt Kenin kanssa naimisiin.
Ajattelin Sergeitä siltä kannalta, että joku yllättävä tapahtuma päätösjaksossa johon liittyisi. Miten ihmeessä Sergei ja Peppi elättää perheensä paossa?
Vieläkään ei ole kuulunut mitään Pihlajasadusta...
Camilla ja Monica ovat varmuudella Pihlajasadun hahmoja, koska Nora oli töissä viikkoa ennen joulua ja Irina studiolla myös joulukuussa. Monicaa ei nähty runkosarjassa eli Pihlajasatuun meni materiaalit.
Vaikka suurimmaksi osaksi pidänkin Sannin hahmosta, niin nyt jopa toivoisin Sannin poistumista koska ärsyttää jo valmiiksi tuleva kolmiodraama Talen ja Tiinan kanssa. Eikö riittänyt että sitä pettämiskuviota saatiin seurata melkein koko 2018 vuosi? Lyön vaikka mitä vetoa, että Talen ja Tiinan välillä tapahtuu taas jotain. Talen ja Sannin suhde ei vain toimi enää.
Entä jos Pihlajakadulla mehtyy tuntematon asukas, jonka vuoksi lippu vedetään salkoon. Kuitenkin esim. Anna tai Tiina kuolee.
Kertusta on maikkarilla uutinen ja kertoo haaveilevansa kouluun paluusta, mutta ei kai Sanni sentään kuolisi? Olisi kyllä taas Laiteloille iso järkytys menettää perheenjäsen. Kalle ei edes ole Samista päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Kertusta on maikkarilla uutinen ja kertoo haaveilevansa kouluun paluusta, mutta ei kai Sanni sentään kuolisi? Olisi kyllä taas Laiteloille iso järkytys menettää perheenjäsen. Kalle ei edes ole Samista päässyt yli.
Sannin kuolema tuntuu jotenkin absurdilta ajatukselta. Muutenkin ahdistaa ajatus pienen lapsen vanhemman kuolemasta. Salkkareissa ei ole taidettu nähdä Tonin ja Hannan lisäksi muiden pienten lasten vanhempien kuolemia? Vai muistanko nyt ihan väärin? En nyt laskenut tähän Paulaa, vaikka Severi olikin alakouluikäinen tämän kuollessa.
Pihlajasadussa Mustavaarojen päähahmo on Dahlia.
Kallen olen epäillyt myös poistuvan, koska hahmolla ei ole pitkään aikaan ollut mitään järkevää. Sarjaan on tullut uusi lääkäri, joka haastattelun perusteella ottaa Kallen paikan. Ottaen huomioon, että Kalle on ilmeisesti käynyt sairaalalla tunnustamassa "syntinsä" eikä mitään ongelmia tullut. Vielä päälle se mitä Ismo tulee tekemään. Kestääkö enää olla Helsingissä? Vanhat traumat vaan palaa Ismon luona mieleen.
Aaro räjäyttää koko talon ja tuotantoteknsistä syistä muutetaan Munkkiniemeen xD