Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
15981/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tykkään Kallesta ja Ressusta yhdessä, mutta en niinkään omien kuvioidensa parissa. Tavallaan olisi ollut mukavaa jos Ressu sittenkin olisi ollut adoptoitu ja Kallen poika eikä Ismon. Heillä on hyvät välit, kun kaupallakin puhuivat avoimesti, mutta Kalle enemmän huolehtivana aikuisena. Ressu totesi, ettei ole valmis isäksi ja ainoa esimerkki isyyteen on Ismo Laitela. Kieltämättä hieman huono esimerkki isyydessä.

Itse haluaisin nähdä Kallen pienen lapsen isänä. Varmasti toisi hahmosta uusia puolia, kun ensimmäistä kertaa olisi vastuussa oman elämänsä lisäksi toisesta elämästä. Tuskin tätä koskaan tulee tapahtumaan.

Tätä oon odottanut jo pitkään, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Pete on niin luonteva lapsien kanssa, niin senkin puolesta osaisi hyvin improta pikkulasten kohtauksissa ja olla luonteva isähahmo. Kallehan on halunnut lapsia.

Vierailija
15982/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas haikea fiilis, kun katsoin edelliskauden jaksoja, jossa Victoria ja Tale keskustelevat Tinderistä. Tale toteaa, että hänen tuurillaan olisi joku sarjamurhaaja ja Victoriakaan ei halua päätyä ruumiiksi.

Vain alle vuosi tämän jälkeen ovat kumpikin ruumiina. Surullista miten nopeasti nuoria hahmoa menehtyi turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15983/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica tajusi heti, että Jiri on Magnuksen isä joten miksi Ressu ei voisi olla Nellan lapsen isä?

En ole varma muistanko oikein? Mutta muistaaksi Monica sanoi ettei ollut muiden kuin Jirin kanssa ollut pitkään aikaan.

Vierailija
15984/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jutan, Sampon ja Lindan näyttelijät ovat alkaneet seuraamaan Laurin näyttelijää, mutta eihän se välttämättä kerro yhtään mistään. Veikkaan kuitenkin, että Lauria nähdään vähän pidempään.

Nämä seurailut voisi pitää omana tietona. Jokainen voi halutessaan itse käydä ne katsomassa, mutta kaikki eivät halua tietää saman tien uusien hahmojen yhteyksiä nykyisiin jo valmiiksi.

Vierailija
15985/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jutan, Sampon ja Lindan näyttelijät ovat alkaneet seuraamaan Laurin näyttelijää, mutta eihän se välttämättä kerro yhtään mistään. Veikkaan kuitenkin, että Lauria nähdään vähän pidempään.

Nämä seurailut voisi pitää omana tietona. Jokainen voi halutessaan itse käydä ne katsomassa, mutta kaikki eivät halua tietää saman tien uusien hahmojen yhteyksiä nykyisiin jo valmiiksi.

Ok, sori. Tästä edespäin en julkaise aiheesta. Kukaan muu sitä ei taidakaan tehdä, niin vältytte spoilereilta. Olin vaan tulkinnut niin, että ketjussa halutaan pikkuvihjeistä spekuloida tulevia käänteistä ja sellaista...

Vierailija
15986/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tää homma on, että joku sanoo ettei pidä jostain hahmosta tässä tapauksessa Lindasta ja sitten se ihminen on ihan hirveä?!Haloo pelkkä sarja🙄

Noo, mä kerroin täällä tuntojani Evasta, ei olis kannattanut. Joku suoraansanoen raivostui😅

Ei raivostunut, vaan puuttui omituiseen logiikkaasi hahmoista. Eva ei ole koskaan tehnyt juuri mitään pahaa, Linda senkin edestä. Linda ja perheensä on tässäkin tapauksessa toiminut väärin ja silti saat Evasta väännettyä kuvion pahiksen ja toivot häntä takaisin vangituksi mökkiin. Olet ilmeisesti näitä kirjoitellut ennenkin, kun yhtä erikoisella tavalla joku on suosinut selkeästi pahaa hahmoa ja se pienempi paha saa kurat niskaansa.

Vaikuttaa siis siltä, että koska Eva ärsyttää sinua ihan muista, epäolennaisista syistä, toivot hänelle pahaa oikeasti pahojen hahmojen toimesta.

Vierailija
15987/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sori. Tästä edespäin en julkaise aiheesta. Kukaan muu sitä ei taidakaan tehdä, niin vältytte spoilereilta. Olin vaan tulkinnut niin, että ketjussa halutaan pikkuvihjeistä spekuloida tulevia käänteistä ja sellaista...

Joskus tällaisista hahmojen välisistä yhteyksistä on vaan voinut jo päätellä isojenkin kuvioiden käänteitä ja lopputulemia eli liikaa sellaisille, jotka haluaisivat välttyä noin pitkien aikavälien spoilereilta.

Vierailija
15988/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ystävällisesti kertoo mulle miten nään vimeisimmät seuratut? Kännyllä ei oikeesti onnistu ja haluisin sitte käydä kattelemassa jos niitä et enää tänne laita. Kiinnostelee ainakin minua. 

Vierailija
15989/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoilermerkinnän kanssa lienee ok.

Vierailija
15990/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä Lindasta mutta muut saavat pitää niinkuin moni näyttää pitävän🥰

Ja Monika vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja Super hyvältä näyttelijältä

Vaikuttaa siltä kyllä, muttei ainakaan ketjun perusteella todellisuudessa ole.

Vierailija
15991/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tällaisista hahmojen välisistä yhteyksistä on vaan voinut jo päätellä isojenkin kuvioiden käänteitä ja lopputulemia eli liikaa sellaisille, jotka haluaisivat välttyä noin pitkien aikavälien spoilereilta.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että suurin osa seuraa muutenki vaan työkavereita. Jos ovat samaan aikaan kahvihuoneessa tai maskissa. Osa menee ulos ja toiset jää studiolle. Välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
15992/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä miettii millaista porukkaa täällä oikein on? Onko kaikki hyvin?

Alkaa spekulaatiot mennä todella sairaiksi.

En tiedä mut vaikka vannoutunut salkkarifani sarjan alusta lähtien olenkin, jos sarja menisi niin sairaaksi, että Jiri tai Lasse olisi Nellan lapsen isä mun sarjan katsominen loppuisi just.

Oksettava ajatuskin.

Eikö olis ihan hyvä juttu että sarjassa nostettais esille vakavia ja uusia aiheita?

Tällaisia kuvioita ei voisi toteuttaa vakiohahmojen välillä, koska se väistämättä johtaisi hahmon poistumiseen. Eihän Salmekaan esimerkiksi voisi mitenkään enää olla mukana sarjassa.

Vierailija
15993/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle hahmolle on fanikuntansa, mutta mäkin olen monta kertaa miettinyt mikä Lindassa kiehtoo. Eikä pidä sotkea Lindaan sitä, kuinka mukava Monika Lindeman on. Hahmo on hahmo ja näyttelijä erikseen.

SPOILER:

Yllättäen Linda jättää kertomatta pettämisestä Karin kanssa, mutta moralisoi hirveesti Jiriä, kun myöntää suudelman Evan kanssa. Ärsytyksen multihuipentuma jälleen kerran. Joskus myöhemmin tulee se kissatappelu, jossa ilmeisesti silloinkin Linda on mustasukkainen Jiristä ja käskee Evaa pitää näppinsä irti. 

Eihän kukaan täällä voi tietää näyttelijänkään mukavuudesta yhtään mitään, ellei henkilökohtaisesti tunne.

Vierailija
15994/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Lassea ei saa pilata. Vaikka pilattu on jo tolla Jutta kuviolla ja aborttimyönteisyydellä.

Lassea ei olisi pitänyt palauttaa sarjaan. Lasse ja Paula olivat ne oikeat

Niinpä! Lassella ei oo oikeen enää mitään paikkaa sarjassa nyt kun Paula on kuollut ja tyttäret asuvat Vaasassa. Lasse olisi pitänyt ottaa vain viime syksyksi mukaan kun etsivät Evaa ja sen jälkeen olisi pitänyt muuttaa takaisin Vaasaan. Pidän Lassesta hahmona, mutta nää nykyiset käänteet on olleet todella huonoja. Lasse ei myöskään sovi jotenkin tohon nykyiseen Sievisten + Tammisten perheeseen, koska noi on kaikki aika uusia hahmoja (paitsi Jiri)

Eihän Severin hahmokaan ole uusi, vaikka näyttelijä onkin uudehko.

Vierailija
15995/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää: olisi jotakin uutta, jos näyttelijät voisivat pitää välillä Instagram-livejä liittyen hahmojen kuvioihin. Esimerkiksi Karin, Elinan ja Benjaminin näyttelijät kertoa miltä surun näytteleminen on tuntunut, myöhemmin Nellan näyttelijän ajatuksia raskauskuviosta, Sabrinan ajatuksi avainoamiskuviosta jne.

Vierailija
15996/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa ikävä Dahliaa,Alia ja Camillaa😫

Ennen vihasin kyseistä kolmikkoa,Mutta nykyään kaikki kuuluu lempihahmoihin!Varsinkin Aki.Sami on todella taitava työssään!

Sami vaikuttaa muutenkin oikeassa elämässä mukavalta ihmiseltä. En ihmettele että Kerttu ihastui häneen.

Eivät kai kaikki ihastu jokaiseen tapaamaansa mukavaan ihmiseen?

Vierailija
15997/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin halunnut, että Akin hyväksikäyttäjä olisi ollut oikeesti se Salmen ex-mies Risto ja Salme jäänyt pienempään sivurooliin, koska Akin hahmosta olisi voitu saada enemmän äidin läsnäololla. 

Salme oli kyllä mielenkiintoinen hahmo ja hyvä näyttelijäkin hänellä oli. Harmittaa että monet hyvät hahmot jää lyhyeksi aikaa sarjaan kuten Annikin. Olisi saanut viipyä vähän pidempään

Vierailija
15998/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen somesta ainakin huomannut, että jotkut ihailevat näyttelijöitä ja sen takia pitävät myös roolihahmoa maailman parhaana ja ihanimpana, vaikka olisi sarjan pahin sarjamurhaaja tms.

Vierailija
15999/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Lassea ei saa pilata. Vaikka pilattu on jo tolla Jutta kuviolla ja aborttimyönteisyydellä.

Lassea ei olisi pitänyt palauttaa sarjaan. Lasse ja Paula olivat ne oikeat

Niinpä! Lassella ei oo oikeen enää mitään paikkaa sarjassa nyt kun Paula on kuollut ja tyttäret asuvat Vaasassa. Lasse olisi pitänyt ottaa vain viime syksyksi mukaan kun etsivät Evaa ja sen jälkeen olisi pitänyt muuttaa takaisin Vaasaan. Pidän Lassesta hahmona, mutta nää nykyiset käänteet on olleet todella huonoja. Lasse ei myöskään sovi jotenkin tohon nykyiseen Sievisten + Tammisten perheeseen, koska noi on kaikki aika uusia hahmoja (paitsi Jiri)

Eihän Severin hahmokaan ole uusi, vaikka näyttelijä onkin uudehko.

Itse pidän Severiä vielä melko uutena hahmona, koska näyttelijävaihdoksen myötä hahmo muuttui melko paljon. Eva on tietysti ollut jo 6 vuotta mukana että ei ihan uusimmasta päästä ole, mutta Evalla on loppujen lopuksi ollut aika vähän kohtauksia Lassen kanssa.

Vierailija
16000/45476 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä määritellään kuinka kauan sarjassa ollut hahmo on uudehko hahmo katsojille? Tavallaan sarjan alkuperäishahmot Aki ja Kalle olivat vain pari kolme vuotta sarjassa ja katosivat kymmeneksi vuodeksi. Camilla oli myös vuodet 2002-2004 mukana. Siihen nähden uusi Severi on ollut pian neljä vuotta sarjassa. Ymmärrän kyllä, että Aki ja Kalle ovat alkuperäishahmoja, mutta eivät viipyneet aluksi kauaa sarjassa.

Ketju on lukittu.