Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on spekuloitu outoa kirjettä, jonka jotkut hautajaisvieraat saivat Bushin muistotilaisuudessa?

Vierailija
11.12.2018 |

Siis ainakin Hillary Clinton, Jeb Bush ja Joe Biden saivat George Bush seniorin muistotilaisuudessa kirjeen, josta ainakin Bushin perhe vaikutti järkyttyneeltä. Mistä mahtaa olla kysymys? Kirjettä ei kuitenkaan jaettu läheskään kaikille, vaan ainoastaan muutamille osanottajille. Itse en tiedä onko ketä muitakin saanut kirjeen kuin nuo kolme yllämainittua, mutta mun mieleeni tulee vain yksi asia, joka juuri näitä kolmea yhdistää: He saattaisivat kaikki olla kiinnostuneita asettumaan ehdolle presidentinvaaleissa 2020 ja näin ollen siis haastamaan Trumpin. Mutta miksi heille jaettaisiin kirjeitä entisen presidentin muistotilaisuudessa tähän aiheeseen liittyen? Varsinkin kun yksi kirjeen saanut on edesmenneen presidentin poika?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jed Bush sitä saanut vaan Laura Bush näytti sen hänelle. Tuli mieleen että olisko Jed vaan närkästynyt siitä että hänelle näytetään heippalappuja just sillä hetkellä kun isänsä arkkua kannettiin heidän ohi ja hän käsisydämellä.osoitti kunnioitustaan. Kyllä mahtaa nyt taas salaliittoteoriat lähteä lentoon:D

Vierailija
2/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt edes youtubesta linkkejä että mammat tietää mistä puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sen sisältöä tiedetä, niin turhaa höpön löpöä

on siitä täällä hevon veen kaukana arvailla

Vierailija
4/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä hirveesti kiinnosta mitä ollut, jenkkien jutut muutenkaan sillai hirveesti kiinnosta. Leffoja osaavat tehdä ja musiikkia. Siinä mun ainoat kiinnostukseni heistä.

Vierailija
5/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä hirveesti kiinnosta mitä ollut, jenkkien jutut muutenkaan sillai hirveesti kiinnosta. Leffoja osaavat tehdä ja musiikkia. Siinä mun ainoat kiinnostukseni heistä.

Makunsa kullakin, mutta voisko mitenkään olla mahdollista että meitä on "aivopesty" amerikka-viihteeseen vuosikymmenet? Kattokaa tv-tarjontaa, ulkomaisista ohjelmista yheksän kymmenestä jenkkiä. Ihan kuin muuta maailmaa ei olisikaan.

Vierailija
6/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei paljon hesalaiset kiinnosta.

Vierailija
7/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei paljon hesalaiset kiinnosta.

Ei tarvitsekaan, pärjätään ilman tykkäämistäsikin.

Vierailija
8/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan Jeb Bush mitään kirjettä saanut, vaan alunperin joku ilmeisesti secret service -tyyppi antoi George W. Bushille, jonkun lapun ja hän antoi sen Laura Bushille, joka näytti sitä Jebille. Tilanne kyllä näytti jokseenkin erikoiselta, mutta en jaksa päätäni sillä vaivata. Tuskin tämä asia meille normikuolevaisille koskaan selviää kuitenkaan.

Vierailija
9/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Ei minustakaan Jeb Bush mitään kirjettä saanut, vaan alunperin joku ilmeisesti secret service -tyyppi antoi George W. Bushille, jonkun lapun ja hän antoi sen Laura Bushille, joka näytti sitä Jebille. Tilanne kyllä näytti jokseenkin erikoiselta, mutta en jaksa päätäni sillä vaivata. Tuskin tämä asia meille normikuolevaisille koskaan selviää kuitenkaan.

pst, sulla on sepalus auki...