Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketipinor ja seksi

Vierailija
11.12.2018 |

Onko muilla kokemuksia? Syönyt nyt pari vuotta nukkumisvaikeuksiin ja paniikkihäiriöön ja kaikki halut mennyt. Ennen lääkitystä olin viriiili villi peto.

Tää on samaa kamaa mitä jotkut julkut on iltapäivälehdissä sanoneet syövänsä esim. Tsiik.

Mies, 52v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie haluja.jumituttaa päätä.kulli ei seiso niin hyvin.

Naisilla ei irtoo orkku niitä syödessä.

Vierailija
2/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa. Joillakin mennyt pysyvästi halut ja erektio vaikkei enää edes ollut lääkityksellä... Tosin lienee harvempaa, mutta itse en juuri kyseisestä syystä aloittanut vastaavaa lääkitystä muutamaa akuuttia pilleriä enempää. Hyöty-riskisuhde oli liian vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kokemuksia? Syönyt nyt pari vuotta nukkumisvaikeuksiin ja paniikkihäiriöön ja kaikki halut mennyt. Ennen lääkitystä olin viriiili villi peto.

Tää on samaa kamaa mitä jotkut julkut on iltapäivälehdissä sanoneet syövänsä esim. Tsiik.

Mies, 52v

Olen juuri saman ikäinen. Otan kipuihini panacod särkylääkettä, muija saa orgasmin ja lopulta sanoo lopeta sattuu. Jokuhan tietysti ajattelee voi kun ei tulisikaan noin hätätsesti, mutta kun höylää kolmevarttia tai tunnin ja vasta sitten tulee ei ole hauskaa. kahdesti olen saanut tulehduksen ja joutunut lääkärin pakeille. Vaimoni sanonnan jälkeen lopeta sattuu, olen pannut tuhkaluukkuun niin ei se mielekästä ole kondomia en käytä koska se vie loputkin tuntoherkkyyden. :(