Joko pistitte veronpalautuksenne sileäksi?
Kommentit (28)
Kakskymppiä hävii äkkiä. Ei ole tapana lainaa valtiolle :D:D
E. Laitoin sen 1500 hätävaratilille.
Reilu 600e säin ja siitä on käytetty noin 40e.
Ostin kirjan,sukat ja Jungle Juicesta captain green smoothien isona
150€ meni laskuihin jotka olivat siis laskulle ostettuja joululahjoja, 100€ meni säästöön ja loput 800€ on vielä tilillä, en ole päättänyt mitä teen niillä.
Not yet. Tänään käyn parissa vaatekaupassa ja kunnolla shoppailen 22.12.
Kyllä. Oli pakkorako, mihinkään ylimääräiseen ei mennyt. Ero ja sen seurauksena muutto. Tuli ihan oikeaan saumaan.
Olin laskenut joululahjat vähän tämän varaan ja koska useita lahjoja on pitänyt tilata, niin visa on vingahdellut. Maksoin siis etukäteen käyttämäni veronpalautukset pois :)
Vielä jäi itselle.
Meni samantien. Tuli huikeat 99 e ja ostin lapsille satasen lahjan. Tuota olivat toivoneet että ihan jees.
Itse sain vain 6.90e. Ostin kortsupaketin ja lupaan nauttia koko rahanedestä..
Siellä ne odottaa tilillä normaalia käyttöä. Ostin kyllä Prismasta satasen kärryllisen tavaraa, niin kai sitä voisi palautusten käyttämiseksi sanoa.
Yläkerran juoppoasunnossa käy sellainen kolina, että vissiin ainakin joku on nauttimassa veronpalautuksia. Ja osa on siivellä. Kunpa loppuisi taas ennen yötä, muuten on poliisille asiaa.
Maksoin miehelle autojen menoista melkein 400. Loput menee säästöön.
Osittain keittiörempan takia tuli palautuksia pari tonnia joten otin sillä uuden ruokapöydän keittiöön.
En edes tiedä, sainko palautusta vai mätkyt.
EI vaikuta elämään mitenkään. Tuli ja hyvä niin.
Tilille lienevät tulleet. En aio hirveästi ostella. Annan varmaan lapsille rahana, keksivät itse parempaa käyttöä. Paketteihin menee vain pientä käyttötavaraa.
Sinne meni luottokorttitilille byeeee