Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä lasta

Vierailija
10.12.2018 |

Mulla menis sijoitusoikeudenkäynti. Syyt Olivia mitä olivat.sijaisperhe Jo ominut ja jättävät luvatut puhelut soittamatta. Haluavansa Jopa nimetä lapseni. Sossu vähän niin näin kun tapahtu valetta ja vaarinkasityksia. Kauheen pitkä aika ootella oikeudenkäynti puhuttelua. Tapaamiset harvassa eikä pidetä niistä ajalliseati ajantasalla. 1,6v. Ihania muistoja. Nyt se pikkunen siellä joutuu tai saa en tiiä antamaan vauvaeloa Ihan turhaan. Vauvaeloa muuttunut traumaattisemmaksi. Minus ta tehtiin lasu kun aateltiin että en jaksa tai olen sekava. Vauvalla ei Koskaan mitään vahinkoa tai huonoa huolenpitoa. Olen entinen mielenteyspotilas joten kärkky listalla. Mitä saa historiaan viivaleiman parantunut?

Kiva Aloitetaan Uusi Elämäntilanne olla äiti, rakastaa ja jatkuvasti kytiksen alla kunnes tuletko päivä että onki lasubisneksen kiintiöpäivä sijoittaa jollekkin siihen hyvälle perheelle joka on mukava parempi lapselle. Vauvaeloa saa nut trauman tms ei hoideltavaa hyvin tai anneta Osaavaa rakkautta.

Toivottavasti oikeuksiani toteutuu. Ja Saamme välit korjattua. Trauma sossujen valheista ja siitä miten emme saa edes tavata. Hidasta to byrokratia.

Sutton stressissa ja eroahdistuksessa sossu 30+30 aikansa olis vissiin pitany puhua nätit ja muutamat vitut jättää lausumatta. Tukea en saanut mitään. Ensikertalainen siis ja ei mitään hajua Saanko vauvani takaisin.

Todella outoa miten hoidetaan sijotusasioita. Sijotusasioita aiheuttaa vauvalle selkeän muutoksen ja minä Olen vain paykiatriankirja leima vaikka meillä Oli toisemme ja rakastimme syvästi.

Harmittaa kun Joku tässä mokas mutta loppujelopuks kuka.

Olen niin yksin. Odotan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut automaattisesta kirjoituksesta.

Vierailija
2/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita että olet menettänyt lapsesi. Vielä on aikaa jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta kyllä sinä taidat hieman sekaisin olla :/ Edes tuosta sinun tekstistä ei saa mitään selvää. Ihan kun olisit aineissa?

Vierailija
4/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti on todella sekavaa

Vierailija
5/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap!

Tiedän miltä tuntuu menettää lapsi mutta silti meidän vanhempien on osattava ajatella lastemme parasta. Tekstistäsi päätellen voisin hyvinkin veikata ettei sinulla kovin hyvin mene. Hae apua itsellesi ja hoidat itsesi kuntoon. Tuollainen on hyvinkin pelottavaa pienelle lapselle jos vanhempi on noinkin sekaisin. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän