Sairaalloisen ihastunut? Nainen naiseen
Näin yli vuosi sitten erään naisen yhdessä tapahtumassa. Ihastuin häneen ensi silmäyksellä. Siitä se sitten lähti. Parin kuukauden päästä hain töitä ja tiesin hänen yrityksessä olevan paikka auki ja tiesin sen olevan mukava paikka, muutenkin kuin siis vain hänen takia.
Noh, sain paikan ja aloitin työt. Reilu vuosi ensi tapaamisesta on nyt kulunut ja olen edelleen aivan ihastunut häneen. Se nainen näyttää joka päivä aina vaan paremmalta ja paremmalta ja joka päivä haaveilen siitä, että saisin koskea sen vartaloon. Hänellä on mies ja kolme lasta. Hän myös tietää, että pidän naisista ja olemme joskus puhuneet siitä, että hän voisi kokeilla naisen kanssa oloa, jos oikea tyyppi sattuisi kohdalle. Ite olen harrastanut jonkun verran ainakin omasta mielestä näkyvää viatonta flirttiä, joka ei häntä haittaa tai sitten se ei vain ole tajunnut sitä tai jos on, niin luulen, että hän vain nauttii siitä huomiosta/"palvonnasta" mitä saa, en tiedä yhtään, eikä sellaista voi oikein kysyäkkään. Työskentelemme siis kahdestaan.
Tiedostan kyllä, että meidän välille tuskin tulee koskaan mitään, siis ainakaan suhdetta hänen miehen ja lapsien takia ja pelkkä seksikin on varmaan mahdottomuus, vaikka hän on kyllä sanonut, että hänen miehelle on ok, se jos hän haluaa joskus olla naisen kanssa. Varmaan jotain olisi jo tapahtunut, jos ois tapahtuakseen. Tai sitten ei?
En vain pääse tästä mitenkään yli, eikä kukaan muu ihminen tunnu niin täydelliseltä, kuin tämä nainen.
:D