Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu paljon vähävaraisemman kanssa?

Vierailija
10.12.2018 |

Minulla on jo velaton asunto ja auto ja jonkin verran säästöjä. Seurustelen aivan ihanan miehen kanssa, mutta hänellä on elatusmaksut ja omaisuutta meni paljon riitaisassa erossa. Jonkin verran haittaa kun kaikki pitää miettiä sen mukaan mihin miehellä on varaa tai vaihtoehtoisesti minä maksan. Se että minä maksan, tekee suhteesta epätasa-arvoisen, minulla on maksajana isompi päätäntävalta, enkä tykkää siitä. Miten teillä toimii vastaava suhde?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Laittakaa rahat yhteen.

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, emmekä asu virallisesti yhdessä. Käytännössä mies asuu mun luona ja maksan kaiken. Hänellä ei ole varaa minkäänlaiseen matkustamiseen. En tiedä lähdenkö sille linjalle että maksan aina kaiken. Hänelle tämä ei tunnu olevan ongelma, minulle vähän on =(

Ap

Vierailija
22/32 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis vaikea olla hirveän paljon itseäni rikkaamman miehen kanssa, kun ei olisi varaa samaan kuin hänelleä. Ei esim. varaa syödä samassa ravintolassa tai mennä matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis varaa mutta oon pihi.

Vierailija
25/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan meidän perheessä suurimman osan menoista käytännössä koko asumisen. Vaimo tienaa melkein saman verran silti sillä on rahat loppu koko ajan. Sille ei voi antaa rahaa, koska ne vaan häviää johonkin. Sillä on tosin varaa matkustella harrastuksissa ja minulla ei.

Vierailija
26/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan meidän perheessä suurimman osan menoista käytännössä koko asumisen. Vaimo tienaa melkein saman verran silti sillä on rahat loppu koko ajan. Sille ei voi antaa rahaa, koska ne vaan häviää johonkin. Sillä on tosin varaa matkustella harrastuksissa ja minulla ei.

Perhe ja yhteinen talous on kuitenkin hiukan eri asia kuin seurustelu.

Vierailija
27/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi se köyhempi niin eikös se palstamiesten vakiovastaus että maksakoon 50-50 oman osuutensa tai on l*mpakkol*oinen. Nyt kun mies on vähävarainen niin saa pulittaa rahat mukisematta siinä missä vähävarainen nainenkin

Vierailija
28/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta meni riitaisassa erossa? Eli mies elätti edellisen naisensa, nyt on hänen oikeutensa olla elätti.

Vierailija
29/32 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että omaisuutta meni, ei kuulosta ihan aidolta ongelmalta. Jos arjen menot kasvoivat, se voi ollakin ongelma. Esimerkiksi perheasunto yksin maksettavana.

Suomessa harva elää omaisuudellaan, melkein kaikki elävät työtuloillaan. Paitsi ne, jotka elävät tuilla, siis.

Eikö tuo kannattaisi nyt ajatella niin päin, että kun itsellä on talous hyvässä kunnossa, niin on varaa valita itselle mieleinen mies, vaikka hän olisi köyhäkin? Omat rahat riittävät ihan mukavaan elintasoon molemmillekin, joten ei tarvitse etsiä hyvätuloista miestä, vaan voi ottaa sellaisen miehen, josta on muuta iloa.

Vierailija
30/32 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei tällä hetkellä on yhtään rahaa, ei siis yhtään ( en jaksa avata tätä tarkemmin).

Ei käydä missään, koska mun pitäisi ostaa miehelle myös fiksut vaatteet, koska nykyiset on jo kulahtaneita ja suuren osan exä hävitti erossa.

No positiivista on että mies ei juo, polta eikä kuorsaa ja saan taivaallista seksiä =)

Ap.

Vierailija
31/32 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon: Seurustelu paljon vähärasvaisemman kanssa

Vierailija
32/32 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin otsikon: Seurustelu paljon vähärasvaisemman kanssa

No on toi myös mua vähärasvaisempi, timmissä kunnossa ja ilo silmälle =)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän