Mitä mieltä siitä, että pulska mies tai nainen seurustelee vain hoikkien kanssa?
Pitäisikö lihavalla olla velvollisuus käydä treffeillä myös tai ainoastaan muiden lihavien kanssa?
Tällaista asennetta olen ollut huomaavinani. Kysyn tätä ylipainoisena miehenä, jonka kaikki tyttöystävät ja säädöt ovat olleet langanlaihoja. Ilmeisesti jotkut luulevat, että jos on itse tukeva, myös oma nais/miesmaku on samanlainen.
Kommentit (9)
Eipä ole tullut mieleenikään, että joku tuollainen sääntö voisi olla olemassa.
Onko tää nyt joku "Naisparka, joutuu tuota lihavaa miestä kestämään" -juttu? Ihan kummallinen logiikka, kaikille sallittakoon haluamiensa henkilöiden kanssa seurustelu.
Mitäpä tuosta mitään ajattelemaan jos seurustelukumppanin löytyminen onnistuu.
Sitä kyllä ihmettelen, kun jotkut kitisee, ettei löydy seurustelukumppania ja samalla antavat mahdottoman tiukat ulkonäköehdot (tai muut vaatimukset) kumppanilleen, vaikka samaan aikaan itse ovat kaukana ihanneulkonäöstä (tai muista kumppanille asettamistaan vaatimuksista). Tällaiset ihmiset ovat ihan ansiostaan yksin, turha siitä on valittaa.
Ainakin Oliver Hardylla ( se 'paksukainen' niistä Ohukainen&Paksukainen leffoista) oli aikanaan aika sutjakka vaimo...
( jos kiinnostaa nähdä millainen, niin Googleen vaan : 'This Is You Life'-show, Laurell &Hardy)
Olen itse lihava nuori nainen, mutta haluan ehdottomasti vaan hoikkia miehiä. Oma mies on hoikka ja pitkä. Jos pitäisi valita 10kg alipainonen tai 10kg ylipainonen mies niin ehdottomasti alipainonen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Oliver Hardylla ( se 'paksukainen' niistä Ohukainen&Paksukainen leffoista) oli aikanaan aika sutjakka vaimo...
( jos kiinnostaa nähdä millainen, niin Googleen vaan : 'This Is You Life'-show, Laurell &Hardy)
Korjaus tekstiini :
Piti tietystikin olla: This is YouR Life
(pahoittelen nopeasti syntynyttä huolimattomuusvirhettäni)
Sama mieltymys. Monelle naiselle sellainen dad bod on ihanne.
Juu, tähän asenteeseen olen kyllä törmännyt. Ihan hullua minusta.