Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi- Jennyn ihanat vaatteet !

Vierailija
10.12.2018 |

Mistä ihmeestä voi tiedustella ja kuka taituri stailasi Jennyn?
Todella kauniita vaatteita , mistä näitä löytää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tässä artikkelin kuvissa tuo ihana sifonginkeveä puku, missä hieno leikkaus! Ihana!

Samoin saman jutun toisessa kuvassa violetti iltapuku. Kenen asuja nuo ovat, mistään ei löytynyt tietoa, tietääkö joku palstalainen kenen mallistoa ja mistä noita suja voi hankkia? Kiitos etukäteen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005927005.html

Vierailija
2/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olemme kritisoineet linnanjuhlien pukuvalintoja rankalla asenteella, niin aika myös vaihteeksi antaa crediittiä ja ihailua heille jotka ovat onnistuneet hienosti valinnoissaan.

Todella onnistunut stailaus mielestäni jokaisen ehdokkaan kohdalla. Kun katsoo näiden kaunotarten pukuja, niin joka ikinen on just nappi. Himputin hyvää työtä tehty pukuvalinnoissa. Mutta kenen suunnittelijan  pukuja nämä ovat ja  mistä ihmeestä noita saa????? Katsokaa itse mitä ihanuuksia. 

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/bachelor-suomi/2134940-tassa-ovat-uudet…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olemme kritisoineet linnanjuhlien pukuvalintoja rankalla asenteella, niin aika myös vaihteeksi antaa crediittiä ja ihailua heille jotka ovat onnistuneet hienosti valinnoissaan.

Todella onnistunut stailaus mielestäni jokaisen ehdokkaan kohdalla. Kun katsoo näiden kaunotarten pukuja, niin joka ikinen on just nappi. Himputin hyvää työtä tehty pukuvalinnoissa. Mutta kenen suunnittelijan  pukuja nämä ovat ja  mistä ihmeestä noita saa????? Katsokaa itse mitä ihanuuksia. 

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/bachelor-suomi/2134940-tassa-ovat-uudet…

Bachelorette suomi hakusanalla löytyy tuosta valikosta

Vierailija
4/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko tuotantoyhtiö nuo asut, vai sponsoroiko juhla-asuliike itse ne Jennylle?

Vierailija
5/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeninan, Jonnan, Marian ja Pepin iltapuvut ovat kyllä tyylikkäät, mistä näitä saa?

Vierailija
6/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoiko tuotantoyhtiö nuo asut, vai sponsoroiko juhla-asuliike itse ne Jennylle?

Hyvä kysymys, joka tapauksessa homma näköjään toimi ja naisilla kauniit ja yksilöllisesti mietityt asut eikä mitään ihmeviritelmiä. Jokaisen asu istui kantajalleen just hyvin. Hienoa, juuri näin.

Vierailija
7/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä asiaa voi muka kysyä ja avoimesti ihailla ilman että joku katkero menee heti alapeukuttamaan....?

Vierailija
8/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis nainen. Onkohan kerrottu onko tehty kasvoihin mitään kauneusleikkauksia?