Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin tietää jos lasta hyväksikäytetään?

Vierailija
09.12.2018 |

Alle kouluikäinen lapseni on sijoitettuna, mutta on luonani usein. Nyt hän on alkanut puhua että peppuun koskeen ja siihen auttaa rasva. Kysyin että eihän mitään ole sattunut eikä kukaan ole satuttanut. Poika sanoi että älä kysy ja että sattuu koska hän kakkaa niin paljon.

En tiedä pitääkö tämä vain unohtaa vai pitäisikö huolestua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista tilata lapselle samantien lääkäriaika? En ikäänkuin astuisi kenenkään varpaille, mutta tsekkaisin että kaikki on kunnossa. Ap.

Vierailija
2/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee lasu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kihomatoja.

Vierailija
4/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kamalaa. Saan todennäköisesti lapseni pian kotiin eikä sijoituksen syynä ollut minä vaan vaikea entinen suhteeni. Olen luottanut tähän paikkaan todella ja pitänyt heistä. Tämä viikonloppu aiheutti suuren huolen siitä mitä tapahtuu. En uskalla soittaa tähän heille vaan toimin jollain muulla tavalla. Ehkä varaan itse nopean lääkäriajan lapselleni. Ap.

Vierailija
5/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa lääkäri ja kerro lääkärille huolesi jotta tietää mihin kiinnittää huomiota. Ei lapsen kuullen tietenkään. Ei lasten hyväksikäyttäjät ulospäin vaikutakaan hyväksikäyttäjiltä, eihän ne muuten pääsisi lapsen kanssa tekemisiin.

Vierailija
6/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kamalaa. Saan todennäköisesti lapseni pian kotiin eikä sijoituksen syynä ollut minä vaan vaikea entinen suhteeni. Olen luottanut tähän paikkaan todella ja pitänyt heistä. Tämä viikonloppu aiheutti suuren huolen siitä mitä tapahtuu. En uskalla soittaa tähän heille vaan toimin jollain muulla tavalla. Ehkä varaan itse nopean lääkäriajan lapselleni. Ap.

Toivottavasti lääkäriajan varaaminen ei vaikeuta lapsen takaisin saamista? Tai siis se, että osoitat epäluottamusta sijaisvanhempia kohtaan? Ja he loukkaantuvat siitä ja yrittävät sitten pitää lapsen kauemmin itsellään? Jos menette lääkäriin, kannattaa varmaan valita ainakin joku yksityinen, jossa lapsesi ei ole ennen käynyt? Tosin joissain kunnissa myös yksityisten tiedot tulevat kanta.fi:hin.

Eihän sen niin ainakaan silti pitäisi ongelmia aiheuttaa! Tuli vain silti mieleen. En kyllä tiedä paljoa tuollaisista kuvioista. Varmaan todella ikävä tilanne, tsemppiä.

Vierailija
7/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua tilanteeseen. Yhtäkään lasta ei saa hyväksikäyttää!

Vierailija
8/8 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lääkäriajan varaaminen ei vaikeuta lapsen takaisin saamista? Tai siis se, että osoitat epäluottamusta sijaisvanhempia kohtaan? Ja he loukkaantuvat siitä ja yrittävät sitten pitää lapsen kauemmin itsellään? Jos menette lääkäriin, kannattaa varmaan valita ainakin joku yksityinen, jossa lapsesi ei ole ennen käynyt? Tosin joissain kunnissa myös yksityisten tiedot tulevat kanta.fi:hin.

Eihän sen niin ainakaan silti pitäisi ongelmia aiheuttaa! Tuli vain silti mieleen. En kyllä tiedä paljoa tuollaisista kuvioista. Varmaan todella ikävä tilanne, tsemppiä.

No juuri tätä huolehdin, mutta mitä on epäluottamus sijaisvanhempiin jos on pelko lapseen kohdistuvasta hyväksikäytöstä?

Yritin vähän aikaa sitten soittaa heille, mutta puhelin heillä oli kiinni. Olisin halunnut ehdottaa lääkärikäyntiä jonne molemmat menemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan