Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te maksusitoumuksia saaneet

Vierailija
09.12.2018 |

Olen saanut maksusitoumuksen tulevan vauvani vaunuihin. Haluaisin kuitenkin käyttää kyseisen sitoumuksen rattaiden ostamiseen. Onnistuukohan jousto, vaikka sitoumuksessa lukee nimenomaan "yhdistelmävaunut"?

Jos tämä on päivänselvä no-no, en edes kehtaa viedä sitoumusta liikkeeseen varmistaakseni asiaa. En ole koskaan ennen käyttänyt maksusitoumuksia.

Ja ennen kuin joku tulee pätemään, että mene töihin vätys, niin tiedoksesi: olen opiskelija. En toimeentulotukiasiakas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis jo vaunut? En usko että rattaat on ongelma, sillä ne on yleensä halvempia, kuin yhdistelmävaunut. Kannattaa soittaa maksusitoumuksen myöntäjälle ja kysyä.

Vierailija
2/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä opiskelijat jotka hommaavat lapsen vaikkei ole varaa. Ja itse siis sain myös lapseni kun olimme miehen kanssa molemmat opiskelijoita, mutta ikinä ei mitään tarvinnut maksaa maksusitoumuksella, kaikki maksettiin itse ja tukia saadaan vain se minimi mitä kuuluukin opiskelijan saada + lapsilisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä opiskelijat jotka hommaavat lapsen vaikkei ole varaa. Ja itse siis sain myös lapseni kun olimme miehen kanssa molemmat opiskelijoita, mutta ikinä ei mitään tarvinnut maksaa maksusitoumuksella, kaikki maksettiin itse ja tukia saadaan vain se minimi mitä kuuluukin opiskelijan saada + lapsilisä.

Vierailija
4/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua siis ärsyttää se, että joku kysyy ja saa? Vai se, että itse et kehdannut kysyä?

Vierailija
5/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeissa ainakin maksusitoumuksella saa ostaa sitä, mitä lapussa lukee. Joten varmistaisin sen myöntäjältä, että on ok.

Vierailija
6/6 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Soitan huomenna ja varmistan asian.

Arvasin, että silti joku tulee valittamaan. :D Hatunnostot sinulle, jos koet olevasi saavutuksellasi parempi kuin minä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan