Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti olen, kun ostin lapselleni tänään nämä kolme vaatetta?

Vierailija
09.12.2018 |

Vaatteiden merkit olivat Papu, Metsola ja Mainio. Kaikki samasta kaupasta hankittuja samana päivänä. Lisäksi ostin vielä Evers-merkkistä sukkahousut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano mitään.

Vierailija
2/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äiti mittaria voi arvioida vaatemerkkien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulet nyt olevasi varmaan jotenkin parempi ihminen. Ilmeisesti nuo ovat jotain lastenvaatemerkkejä?

Sanonpa vaan, että ihan sama millaisissa vaatteissa tuolla lätäköissä hypitään.

Vierailija
4/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan moisista merkeistä. Tosin en ole kovin merkkitietoinen muutenkaan 🤔

Vierailija
5/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nuo merkit siitä, että niitä on täällä haukuttu. Jossain av-mammauniversumissa olet ehkä kiinnostava hahmo.

Vierailija
6/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pitäisikö sanoa se, mitä ensimmäisenä meleen? - Se on näet, että huono äiti. Ei "hyvän äidin" tarvitse miettiä mitä mieltä muut ovat hänen tekemistään vaatehankinnoista, joista hän valottaa vain joukon merkkejä, joista syntyy mielikuva äidistä joka miettii enemmän vaatteen merkkiä kuin sitä, että onko se sopiva ja käyttökelpoinen lapselle.  

Vierailija
7/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äiti jolla on huono maku vaatteiden suhteen.

Vierailija
8/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaankin sellainen hiukkasen hössöttävä trendimamma.

Vierailija
9/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä haaskaa rahaa merkkivaatteisiin.

Vierailija
10/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma ja sinulla on huonohko itsetunto.

Vierailija
11/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, siis ostitko lapsellesi stringit, push-upit ja avaralla kaula-aukolla varustetun napapaidan?

Vierailija
12/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Pitäisikö sanoa se, mitä ensimmäisenä meleen? - Se on näet, että huono äiti. Ei "hyvän äidin" tarvitse miettiä mitä mieltä muut ovat hänen tekemistään vaatehankinnoista, joista hän valottaa vain joukon merkkejä, joista syntyy mielikuva äidistä joka miettii enemmän vaatteen merkkiä kuin sitä, että onko se sopiva ja käyttökelpoinen lapselle.  

Huono äiti, koska miettii vaatemerkkejä? Jos jätettäisiin se muiden tuomitseminen pikkumaisista syistä. Kunhan lasta rakastetaan ja perustarpeet tyydytetään, ei tuollaisilla triviaalisilla seikoilla ole väliä.

Vierailija
13/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsola merkillä on joskus ihan kivoja ja kohtuuhintaisia vaatteita. Alennuksesta olen ostanut, koska ne kestää kulutusta ja jatkuvaa pesua. Noi muut merkit eivät sano mulle mitään.

Vierailija
14/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin taidat olla lammas, kun seuraat kaikkia muita äitejä vaatemerkkien suhteen.

Vierailija
15/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin taidat olla lammas, kun seuraat kaikkia muita äitejä vaatemerkkien suhteen.

Äiti on äidille susi.

Vierailija
16/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusi aihe kertoo enemmän sinusta kuin ostokset. Itsetunto kohdallaan?

Vierailija
17/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ostit kyseisiä vaatteita ei herätä minussa mitään ajatuksia sinun äitiydestäsi. Mutta se, että täällä kyselet asiasta mielipiteitä, no.. millainen olet? Naurettava. (Sori, ei tuu kuvaavampaa adjektiivia mieleen🙊)

Vierailija
18/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tänään AV-palstalla ja kaupassa käynyt yhden tai useamman lapsen äiti.

Vierailija
19/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siinä määrin ylpeä sinusta, että sentään ostit lapselle vaatteita. Jotenkin tuntuu että olisit voinut vahingossa ostaa niiden sijasta tuikkukiponkin.

Vierailija
20/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusi aihe kertoo enemmän sinusta kuin ostokset. Itsetunto kohdallaan?

En usko että ap. kysyy tosissaan, eiköhän hän itse tiedä meitä paremmin millainen äiti on. Jos edes on.

Tämä on varmaankin läppä. Vitsi palstalaisten tuomitsemishalukkuuden kustannuksella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi