Tuntuu pahalta
kun vuosien pettymysten jälkeen tapasin naisen jonka ihastuksen aloin jo uskoa kestävän alkuhuumaa pidemmälle. Mutta ei. Etäisyyttä ottaa tämäkin.
Loputtomiin en jaksa tällaista elämää.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus karkottaa kenet tahansa.
Vaan kun en näytä sitä.
:(
Ethän ole ollut liian päällekäyvä? Jos ihmisellä on hiipiviä tunteita, ne saattavat karata, jos tuntuu siltä että toinen toivoisi heti suuria tunteita.
Vierailija kirjoitti:
:(
Ethän ole ollut liian päällekäyvä? Jos ihmisellä on hiipiviä tunteita, ne saattavat karata, jos tuntuu siltä että toinen toivoisi heti suuria tunteita.
En koskaan painosta. Eletään kuten hyvältä tuntuu. Vastapuoli on aina myös ilmaissut ihastuksensa ihan vapautuneesti. Johonkin se vaan aina katoaa.
Katkeruutta ei voi kätkeä. Minäkin luulin että piilotan haavani mutta mies näki läpi. Hän sanoi että näkee myös sen ihmisen joka siellä alla on, ja hänet haluaa vaikka minulla menisi itseni korjaamiseen 50 vuotta.
Että tässä sitä korjaillaan. :)
Koita sinäkin. Vaikkei sinulle ole vielä tuollaista luvattu, se voi toteutua niin päin että sinä paranet ensin ja sitten tulee se joka näkee kuka olet ja pitää siitä.
Ketään ei voi pakottaa, muista se.
Älä murehdi. Minulla on ollut suhteita ja kaikenlaista säätöä koko elämäni. Nyt olen päättänyt olla ilman. Ei vain ole kaiken vaivan arvoista. Elämässä on paljon hienompaa kuin tuuliviirien kanssa taiteilu. Hyviäkin naisia on, mutta en ole suurehkosta otannasta heihin törmännyt. Mielipiteiden vaihtelu tekee elämästä kovin raskasta, varsinkin jos sen yhdistää huonoon kritiikin kestoon, niin soppa on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruutta ei voi kätkeä. Minäkin luulin että piilotan haavani mutta mies näki läpi. Hän sanoi että näkee myös sen ihmisen joka siellä alla on, ja hänet haluaa vaikka minulla menisi itseni korjaamiseen 50 vuotta.
Koita sinäkin. Vaikkei sinulle ole vielä tuollaista luvattu, se voi toteutua niin päin että sinä paranet ensin ja sitten tulee se joka näkee kuka olet ja pitää siitä.
Minulle on lupailtu kaikenlaista.
Ketään en ole ollut pakottamassa mihinkään.
En ole tuntenut negatiivisesti uusia kumppaneita kohtaan aiemmista pettymyksistä huolimatta. En tätä uusintakaan tapausta.
Mikä mahtaa olla se asia jolla ihmisten suhteet kestävät alkuihastusta pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotain mitä ei taida toisin päin tapahtua. Miehet tuntuu ymmärtävän (lue: kestävän) mitä tahansa, kun tuntevat vetoa ihmiseen. Naiset siirtyy seuraavaan, jos miehelläkin on jotain pientäkin takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on lupailtu kaikenlaista.
Ketään en ole ollut pakottamassa mihinkään.
En ole tuntenut negatiivisesti uusia kumppaneita kohtaan aiemmista pettymyksistä huolimatta. En tätä uusintakaan tapausta.
Mikä mahtaa olla se asia jolla ihmisten suhteet kestävät alkuihastusta pidemmälle?
Eri ja en voi sanoa kuin miksi miehenä en halua suhdetta naisen kanssa. Nyt varsinkaan vähän kokeneempana en hyväksy kumppania joka ei osaa olla itse onnellinen. Todella moni nainen odottaa että mies tekee onnelliseksi, mutta ei sitten teekkään ja mies on huono. Nuorempana luulin että se olikin minun huonoutta, mutta nyt ymmärrän että tuo on mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotain mitä ei taida toisin päin tapahtua. Miehet tuntuu ymmärtävän (lue: kestävän) mitä tahansa, kun tuntevat vetoa ihmiseen. Naiset siirtyy seuraavaan, jos miehelläkin on jotain pientäkin takanaan.
Joo kasvatuksessa kestä kuin mies, on myös hyviä puolia, vaikkakin enemmän huonoja.
Katkeruus karkottaa kenet tahansa.