Adlibris tilauksen toimitus 21.12. - tänään tilattu!
Tänään tilattu kirjoja lahjaksi, ilmoitettiin, että toimitus postitetaan 21.12.!!! Ihan ehtii sitten jouluksi? Ei. Käsittämätöntä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä että joulusesongissa paketit matelee?
Siellä mateli myös kesäaikana. Odotinkohan neljä viikkoa tilaustani.
Esim. Stockmannilla on, että 18.12 mennessä tilatut ehtivät jouluksi.
No kannattaako sitten edes mainostaa TV:ssä sekä lehdissä , jos ei pysty edes toimittamaan joulumainoksiensa tuotteita jouluksi?
Kannattaa perua tuo tilaus, ja ostaa muualta. EIhän siinä mitään järkeä ole, että tänään tilattu toimitetaan vasta vajaan kahden viikon kuluttua.
Asiakaspalvelusta odotin sieltä myös vastausta toista viikkoa kesällä.
Eivät välttämättä edes ehdi noissa luvatuissa ajoissa, postin ruuhkia on mahdotonta ennustaa toimitusajoissa.
tilasin kanssa adlibrikseltä noin kuukausi sitten, toimitus kesti kolmatta viikkoa! Ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta.
Ite tilasin tuolta kerran ja muutaman päivän toimituksessa meni toista kuukautta, eikä ollut joulusesonki. Toiste en ile asioinut
Itse tilasin Sokoksen nettikaupasta Black Friday-päivänä 23.11 kaksi verkkokaupan varastossa olevaa tuotetta. On tilaus vieläkin keräilyssä, ei ole siis edes lähetetty vielä. Kyllä harmittaa. Jännittää nyt ehtivätkö tuotteet jouluksi. Onko muilla ollut ongelmia Sokoksen tilausten kanssa?
Niiden toiminta on huonontunut todella paljon. Etusivut ja muuallakin täynnä joulumainoksia ja lahjatarjouksia mutta vasta tilauksen yhteydessä sanotaan että 5-15 päivää käsittely ja siihen päälle 5 pv postituksen. Lisäksi hintaan oli vasta siinä kohtaa lisätty arvolisävero ja hinta nousi ihan reilusti.
Eli poistin koko tilauksen enkä käytä kyseistä firmaa enää. Harmi sieltä kun sai ennen kaiken kerralla. Nytkin oli iso monen sadan tilaus kyseessä.
Tilausta tehdessä, ilmoitettiin toimitus 1-4 päivää. Okei, tilasin ja maksoin, mutta tilausvahvistuksessa olikin toimituspvä 21.12. Tämä on aivan harhaanjohtavaa ostopäätöstä tehdessä.
Tyypillistä Adlibristä. Minäkin tilasin kerran joululahjoja sieltä _ennen_ Adlibriksen mainostamaa "paketti-ehtii-jouluksi"-päivämäärää. Paskat ehti, eihän sitä ollut lähetettykään ennen joulua.
Hyvin epäluotettava firma, myös muulloin kuin jouluna.
Mainostavat ja myyvät usein tuotteita, joita ei ole edes missään keskusvarastossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin Sokoksen nettikaupasta Black Friday-päivänä 23.11 kaksi verkkokaupan varastossa olevaa tuotetta. On tilaus vieläkin keräilyssä, ei ole siis edes lähetetty vielä. Kyllä harmittaa. Jännittää nyt ehtivätkö tuotteet jouluksi. Onko muilla ollut ongelmia Sokoksen tilausten kanssa?
Tilasin myöskin Black Fridayna, eikä tilausta ole vielä lähetetty. Tuli kyllä pahoitteluviesti, että isojen tilausmäärien vuoksi toimitukset ovat viivästyneet.
Jos ei ole mainostamiaan tuotteita eikä pysty/halua toimittaa, vaikka mainostavat, tulee mieleen että on rahanpesufirma.
Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia adlibriksen kanssa, kaikki kirjat tulleet viikon sisällä, vaikka olisin tilannut jotain erikoisempia kirjoja.
Mitä..? Saat siis pakettisi aiemmin kuin mä. Tilasin Adlibrikseltä yli pari päivää sitten ja sain meilin, että ”Tilauksesi arvioidaan lähtevän varastoltamme 11. joulukuu - 3. tammikuu.”
Siis vasta lähtee varastolta.. Tohon lisäksi vielä Postin hidastelu. Ei terve. Taidan antaa noi kirjalahjat ens jouluna.
Mä tilasin Adlibrikseltä kirjan 22.11. ja vasta nyt tajusin että siitähän on jo aika kauan eikä mitään ole kuulunut, enkä itse asiassa muista tuliko tilausvahvistustakaan. Otin sen Klarnan laskulle ja Klarnan sivuilla se lasku kyllä näkyy eli tilauksen olen varmasti tehnyt. No, laitoin nyt viestiä, toivottavasti se ehtii ennen joulua kun oli joululahjaksi tarkoitettu.
Jotain adlibriksella on muuttunut viime joulusta. Oli vielä ilmainen toimitus ja sivuilla päivämäärät että paketit ehti kun tilas viikkoakin ennen joulua.
Nyt tilaukset tökkii jatkuvasti. Kesällä oli joutui jo maksamaan postikulut. Möivät tavaraa josta tuli viikkojen jälkeen tietoa että ei meillä olekaan tätä varastossa, vaikka tuote oli jo maksettu joten sitten piti monta viikkoa taas odottaa rahoja takaisin.
Nyt yritin jo joulukuun alussa tilata joululahjakirjoja. Isot mainokset joka puolella joululahjoista. Mutta kun olin menossa maksamaan luki että käsittely aika 5-15 arkipäivää siis 3 viikkoa!! Plus postitusaika 2-5pv eli ei voinut luottaa että kerkiäisi jouluksi. Lisäksi juuri tuo hintahuijaus että sivuilla olevissa hinnoissa ei ollut mukana veroja. Ne lisättiin hintaan vasta viimeisessä maksuvaiheessa. Eipä enää ollut halvempia kirjoja kuin ihan kirjakaupassa.
En tiedä mistä tämä johtuu mutta melko törkeä meininki.
Ohoh, aika pitkälle venyy. Kannattaa tosiaan tilata muualta, jos lahjaksi pitäisi tulla. Moni on sanonut hitaista toimituksista, joten tuon vastapainoksi hyvän kokemuksen toimituksesta, tältä kesältä. Tilasin tavaraa tuolta ja paketti tuli vielä saman viikon aikana. En tiedä onko paketin kulun nopeus kiinni tuosta kaupasta vai postista.
Tilasin Adlibrikseltä 4.12. Tilauksesta ei ole kuulunut mitään, lasku erääntyy ensi viikolla.
Viime vuonna tilasin jo lokakuussa samaisesta paikasta romaanin äidille joululahjaksi. Sitä ei koskaan tullut.
Tuliko yllätyksenä että joulusesongissa paketit matelee?