Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nainen ei halua olla kumppaninsa katseen kohteena

Vierailija
09.12.2018 |

Ei naiset halua, että oma mies katsoo rakastavasti ja himoiten.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin

Vierailija
2/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva olla arvostelun kohteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisista juuri sama kokemus. En sitten tiedä onko se ollut yksilöiden itsetunnosta vai mistä kiinni. -m27

Vierailija
4/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiva olla arvostelun kohteena.

Mitä ihmeen pahaa siinäkin nyt on, että mies haluaa naistaan?

Vierailija
5/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelman voi muuttaa jos katsoo takaisin. Silmiin katsominen on tärkeää ja kontaktia otetaan kunnolla.

Vierailija
6/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetelman voi muuttaa jos katsoo takaisin. Silmiin katsominen on tärkeää ja kontaktia otetaan kunnolla.

Mun mielestä on vain normaalia, että mies ihailee naisensa ulkonäköä. Miehethän ovat visuaalisia olentoja.

Vierailija
7/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat Ap. Olenko siis huono ja halveksittava kumppani kun mielelläni katson ja näen kumppanini; haluten nähdä ja tuntea hänet juuri sellaisena kuin hän on. Mihin minun sitten olisi pitänyt katseeni kohdistaa kun esimerkiksi aiemmin tänään kun aamiaspöydässä keskutelin hänen kanssaan? (-Pöydänkulmaaniko? vai mysliannokseeni? - Hautauta sanomalehden taakse piiloon?)  Entä lentokentällä,  jonne vein hänet tai jo sitä ennen, jolloin hän istui tovin autossa vierelläni, jolloin hän kyllä välttyi katseiltain, kun minun täytyi keskittyä enempi liikenteeseen, mutta tälläkin matkalla katseemme kohtaisi useamman kerran. Ja olisin voinut nauttia hänen katsomisestaaan pidempäänkin kuin vain sen ohikiitävän hetken kun odotimme liikennevalojen vaihtumista.     

Vierailija
8/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on vahvemmilla, joka katsoo pitempään silmiin. Kamppailulajien harrastamisesta on se hyöty, että ei myöskään kavahda toisen fyysistä läheisyyttä. Jos toinen tulee 30 cm päähän seisomaan, pitää itse siirtyä vielä 10 cm lähemmäs. Ja tiivis tuijotus koko ajan.

Vierailija
9/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vain normaalia, että mies ihailee naisensa ulkonäköä. Miehethän ovat visuaalisia olentoja.

Tavallaan joo. Mutta jo haluaa siirtyä objektista subjektiksi, pitää ottaa tilanne haltuun.

Vierailija
10/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseella ahdistelu on vallankäyttöä. Kyylätään toista ajatuksena "tuo ei tee mitään minun huomaamattani".

Samoin ahdistelija voi tuijottaa vaan jotta saa toisen hermostumaan. Kyse on heikkojen miesten tarpeesta käyttää valtaa, jotta itse tuntisivat olevansa jotain.

Vierailija
11/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo. Mutta jo haluaa siirtyä objektista subjektiksi, pitää ottaa tilanne haltuun.

Miksi pitäisi koko ajan olla subjekti? Mielestäni hyvä seksi on sitä, että molemmat ovat vuorotellen antajia ja vastaanottajia. Naisen tulee osata myös antautua ja vastaanottaa, koska se on suuri osa naiseutta ja naiseuden olemusta.

Vierailija
12/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen on vallankäyttöä. Jos kulkee katse harhaillen tai painaa katseen ujosti alas, on ulkona pelistä. Suora intensiivinen katse puolustaa rajoja.

Vierailija
13/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Aina siellä on jotain paskaa taustalla.

Vierailija
14/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin, minä tykkään kun mieheni katselee minua. Varsinkin himoiten, saa katsoa ja saa koskea.

Vierailija
15/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseella ahdistelu on vallankäyttöä. Kyylätään toista ajatuksena "tuo ei tee mitään minun huomaamattani".

Samoin ahdistelija voi tuijottaa vaan jotta saa toisen hermostumaan. Kyse on heikkojen miesten tarpeesta käyttää valtaa, jotta itse tuntisivat olevansa jotain.

Puhuin nyt normaalista parisuhteesta, jossa kaksi ihmistä rakastaa toisiaan. Sellaiseen ei pitäisi kuulua mitään vallankäyttöä tai ahdistelua. Varmasti jokainen nainen haluaa, että se oma rakas kehuu kauniiksi? Tai sängyssä katsoo haluten? Ei se ole ahdistelua. Ap

Vierailija
16/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi koko ajan olla subjekti? Mielestäni hyvä seksi on sitä, että molemmat ovat vuorotellen antajia ja vastaanottajia. Naisen tulee osata myös antautua ja vastaanottaa, koska se on suuri osa naiseutta ja naiseuden olemusta.

Rakastelu on vähän kuin painimista. Otetaan kunnolla kontaktia ja tukevalla otteella kiinni. Minä en ainakaan antaudu tai vastaanota.

Vierailija
17/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se on vahvemmilla, joka katsoo pitempään silmiin. Kamppailulajien harrastamisesta on se hyöty, että ei myöskään kavahda toisen fyysistä läheisyyttä. Jos toinen tulee 30 cm päähän seisomaan, pitää itse siirtyä vielä 10 cm lähemmäs. Ja tiivis tuijotus koko ajan.

Paitsi että parisuhde ei ole kamppailulaji. Ap

Vierailija
18/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastelu on vähän kuin painimista. Otetaan kunnolla kontaktia ja tukevalla otteella kiinni. Minä en ainakaan antaudu tai vastaanota.

Joo näin on, sama täällä. Tappelen aina vastaan kynsin hampain, tarvittaessa otan käyttöön naista kovempaa. Häviämään en suostu! Mieheni on aina ihan ihmeissään sotatantereella kanssani!

Vierailija
19/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä taistelua pitää olla koko ajan. Muuten menee ihan hempeilyksi.

Vierailija
20/20 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä taistelua pitää olla koko ajan. Muuten menee ihan hempeilyksi.

Juuri niin. silloin tällöin täytyy antaa äijälle turpiin kunnolla, että tietää paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi