Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokos Hotel Torni vai Presidentti?

Vierailija
09.12.2018 |

”Lahjakortilla” saan ihan perushuoneen jommasta kummasta hotellista. Kumpi parempi? Kriteereinä siisti ja kiva huone, rauhallisuus ja hyvä aamupala. Lahjan antajan ohjeena oli valita noista toinen, siksi on turha ehdottaa muuta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornille ääni, pressakin ok, mutta aika vanha

Vierailija
2/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni keskeisemmällä paikallakin.

Vierailija
4/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti oli remontoitu kesällä tosi kivaksi! Oli kuin uusi! Jokaisessa kerroksessa huoneessa oli jokin eri teema. Meidän huoneen ikkuna oli Kamppiin päin, mutta mitään ääniä ei huoneeseen kuulunut. Tornissa en ole ollut, mutta silti ääni Presidentille.

Vierailija
5/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tornille ääni, pressakin ok, mutta aika vanha

Eikös Pressa ole rempattu ihan äskettäin?

Vierailija
6/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni on kyllä kiva, historiallinen hotelli! Ainakin itse tykkäsin kovasti.

Vierailija
7/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornissa törkeä asiakaspalvelu. Ennen tilaamista henkilökunta alkoi opastamaan miten maksukortilla jätetään tippiä.

Sanoin että tämän tasoisessa paikassa olettaisin palvelurahan sisältyvän hintaan..

Vierailija
8/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornille ääni minulta. Historiallinen menneisyys.

Vierailija
9/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni on kauniimpi ja keskeisemmällä paikalla. Käykää katsomassa näköalat yläkerroksista!

Vierailija
10/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni, paras aamiainen :)

Vierailija
11/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti

Tornissa ollut aina liian pieni huone, ja siitä aiheutuvaa hankaluutta ei sijainti tai nostalgia kompensoi. Tornin ylimmän kerroksen ravintolassa voi käydä milloin vain katsomassa maisemat, mutta huoneen ikkunasta ei näy samat maisemat tod.näk.

Vierailija
12/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni on astetta parempi ns. Sokos Solo -hotelli, Presidentti normaali Sokos-hotelli (original). Presidentti on tosiaan juuri uusittu, mutta Tornin sijainti ja muukin taso silti parempi. Torniin siis!

Vierailija
13/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni vaikuttaa kuvien perusteella aika ”nuhjuiselta” eikä mua ainakaan historia kiinnosta niin paljon, että sen takia sietäisin nuhjuisuutta. Presidentin perushuoneet vaikuttavat paljon mukavammilta. Molempien sijainti erinomainen, joten mä valitsisin Pressan.

Vierailija
14/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja kipeenä kirjoitti:

Tornissa törkeä asiakaspalvelu. Ennen tilaamista henkilökunta alkoi opastamaan miten maksukortilla jätetään tippiä.

Sanoin että tämän tasoisessa paikassa olettaisin palvelurahan sisältyvän hintaan..

Oikeastiko tornissa vinguttiin TIPPIÄ?

Uskomatonta.

Hyvä tietää jatkossa.

Vierailija
15/19 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torni vaikuttaa kuvien perusteella aika ”nuhjuiselta” eikä mua ainakaan historia kiinnosta niin paljon, että sen takia sietäisin nuhjuisuutta. Presidentin perushuoneet vaikuttavat paljon mukavammilta. Molempien sijainti erinomainen, joten mä valitsisin Pressan.

Ne huoneet joissa olen useamman kerran ollut ovat kyllä kaikkea muuta kuin "nuhjuisia". Pressa oli ennen ihan järkyttävä, nykyisin geneerisen steriili "tavishotelli". Minulta ääni Tornille. Ps. ruoka on erinomaista, samoin aamiainen

Vierailija
16/19 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni, ehdottomasti. Aamiainen on huippu.

Vierailija
17/19 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti valvontakomissio vaati aikanaan parasta mahdollista aamiaisella ja sama taso säilytetty. Aamiainen on ollut tosi hyvä ainakin silloin, kun minä olen yöpynyt Tornissa. Tästä on kylläkin nyt jo muutamia vuosia aikaa. 

Vierailija
18/19 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti oli ihan OK.

Vierailija
19/19 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornissa loistava aamiainen ja kivat maisemat ylhäältä. Itse yöpyminen ei sitten omalla kohdallani ollut mikään elämys. Pieni, nuhjuinen ja huonosti ilmastoitu huone. Kävin tosin kesähelteillä (en mene toiste), viileämmillä ilmoilla varmaan ihan hyvä.