Tuleeko muille paha mieli katsoessa kauniita insta kuvia tai blogeja?
Kommentit (21)
Instabeibejä jos katson niin alkaa jöpöttämään 😁
M32
Mä etsin niistä usein hius- tai vaatevinkkejä. Hienoja kuvia on kiva katsella. Mua ei koskaan haittaa kauniit ihmiset mutta mulla onkin hyvä itsetunto enkä pidä itseäni maan matosena :)
Ei tule.
Tulee paha mieli siitä, että ihmiset ovat "shallow".
Julkkisten elämä kiinnostaa ja kavereiden ei.
Mitäs yhteyttä on kauniilla kuvilla ja rikkaudella? Ei edes tyylitajua voi rahalla ostaa.
Tulee koska oma lihavuus tuntuu aiempaakin pahemmalta.
Jos muiden menestyksestä ja onnesta tulee paha mieli niin sulla on päässä vikaa.
Ei, päin vastoin! Saan esimerkiksi kauniista kotikuvista valtavasti inspiraatiota omaan sisustukseen :)
Ei tule. En nimittäin edes jaksa katsoa mitään blogia, jossa 5 ensimmäistä kuvaa on eri suunnista bloggaajan ponihännästä ja seuraavat 5 kuvaa jostain kiposta eri kuvakulmista. Minipullo kuohuviiniäkään ei maksa kuin muutaman euron, skumppalaseja saa pilkkahintaan kirpputoreilta. Sitten vaan lasiin kuohuvaa, lasi päivän valoisimpaan aikaan johonkin ikkunan lähettyville ja räps, sulla on ihanan rikas elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, päin vastoin! Saan esimerkiksi kauniista kotikuvista valtavasti inspiraatiota omaan sisustukseen :)
hyvä sulle jos on rahaa..
ap
Ei sisustaminen aina vaadi rahaa, enemmän mielikuvitusta ja kädentaitoja. Meillä on kaunis koti joka on myös esillä instassa, mutta ei ole rahaa. Ärsyttävää, että kuvitellaan aina rikkaaksi, jos on kaunis koti.
sisustaja kirjoitti:
Ei sisustaminen aina vaadi rahaa, enemmän mielikuvitusta ja kädentaitoja. Meillä on kaunis koti joka on myös esillä instassa, mutta ei ole rahaa. Ärsyttävää, että kuvitellaan aina rikkaaksi, jos on kaunis koti.
Minimalismi ja kierrätys ovat sisustuksen kuumat trendit. Nyt pääsee muodin aallonharjalle hyvin vähällä rahalla. Tosin esteettistä silmää ja tyylitajua täytyy olla.
No mä tykkäisin sellaisesta lexington tyylisestä kodista, amerikkalais henkeen....vaikea saada itse tehden.
ap
Tulee, koska minäkin olisin kaunis jos ei sairaus pilaisi vartaloani ja liikunnanharrastusmahdollisuuksiani. Ja rahatilannettani.
En ole instagramissa enkä lue koskaan blogeja.
Joten ei tule. Pysyn kaukana huomioh..sta.
Eiks blogien tarkotus ole puhua esim politiikkaa, ottaa yhteiskunnallisia asioita esiin. Millon niistä tuli itsensä esittely ja mainostusmuotoja.
Vierailija kirjoitti:
No mä tykkäisin sellaisesta lexington tyylisestä kodista, amerikkalais henkeen....vaikea saada itse tehden.
ap
Piti googlettaa tuo tyyli. Aika skandinaavista + plus tummaa joskus varsin koristeellista puuta. Aloita valitsemalla väriskaala esim valkoinen ja sininen tai valkoinen ja harmaa. Hanki tekstiilit valkoisena ja /tai valitsemallasi toisella värillä. Muista, että lakanoita, pyyheliinoja, verhoja yms voi värjätä pesukoneessa tekstiiliväreillä. Mitä tummempi väri ( esim tumma sininen ) sen paremmin onnistuu. Maalaa eripariset kalusteet valkoisiksi. Paitsi ne, jotka ovat tummaa puuta. Laita pois kaikki tarpeeton ja sailytä kaapeissa tms paikoissa harvoin tarvittavat. Jos tummaa puuta olevat huonekalusi ovat kuluneita, hio ja lakkaa. Ompele nojatuoleihin ja sohvalle uudet päälliset. Jos et ole kovin taitava, aluksi riittää hyvin suorakaiteen muotoinen peite. Maalaa seinät valkoisiksi. Näillä pääset jo pitkälle. Käy kirppiksillä livenä ja netissä, mutta ole kriittinen. Älä osta jotain sinnepäin vaan ainoastaan silloin, jos huomaat tavaran sopivan täsmälleen haluamaasi tyyliin.
Lähinnä huvittunut, kun kauniit ihmiset eivät ymmärrä minkälaisessa maailmassa todellisuudessa elävät ja ovat koko elämänsä ja identiteettinsä rakentanut valheelle. Saan suurtanautinto kun kaunis nainen puhuu vlogissaan ;)
Katson paljon diy juttuja ja teen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä huvittunut, kun kauniit ihmiset eivät ymmärrä minkälaisessa maailmassa todellisuudessa elävät ja ovat koko elämänsä ja identiteettinsä rakentanut valheelle. Saan suurtanautinto kun kaunis nainen puhuu vlogissaan ;)
Mitä jos sä oletkin se joka elää valheessa etkä edes tajua sitä?
Ei tule. Myös köyhä voi postata kivoja kuvia.