Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailu sivulla piiitkästä aikaa kahden kysymyksen voimin!

11.05.2006 |

En ole tosiaan pitkään aikaan vieraillut sivuilla, mutta nyt saimme kotia netin ja esikoinen on hoidossa saan rauhassa tutustua internetin saloihin oikein ajan kanssa!!

Minulla on laskettu aika 2 vkon päästä ja kovasti tällä jo jännitetään. Isoveli odottaa ainakin vielä kovasti tulokasta yhtä innolla kun vanhemmat..saa nähdä kuinka käy. Minulla on muutama kysymys josko joku osaisi vastailla:

Pikkuisemme on koko raskauden ajan viihtynyt oikealla puolella niin, että peppu ja selkä ovat siellä ja varpaat vasemmalla. Tämä on vaikeuttanut liikkumista hirveästi. Nyt neuvolassa sanottiin, että vauva on kääntynyt vasemmalle niin, että pikkuosat ovat oikealla. Näin usein vauva tekeekin synnytksen lähestyessä, koska maksan takia vasemmalla on enenmmän tilaa. Neuvola käynnistä on 2 päivää ja nyt tuntuu siltä, että vilkas vauvamme on jälleen siirtynyt oikealle. Ainakin kantapää tuntuu jatkuvasti vasemmalla. Kysymys kuuluukin; Kuinka lähelle synnytystä mentäessä vauva voi vielä vaihtaa näin radikaalisesti asentoa? Luulisi tuon kääntymisen olevan hänelle työlästä:) ja minun sen huomanneen. Eihän sillä ilm. ole väliä kummallapuolella vauva on, mutta olen utelias. ! tarjonnasta esikoisen kanssa ei puhuttu 4 v. sitten sanallakaan. Tämä oli minulle ihan uusi juttu.

Sitten tämmöinen leikkimielinen kysymys, kun tuo vauvan sukupuoli alkaa kanssa hiukan jännittämään. Olen koko raskauden tutkinut vauvamme yhtä ultrakuvaa joka on otettu suoraan edestä. Siinä vauvan alaosassa näkyy 2 valkoista viivaa ja kolmas hyvn haaleesti. Viivat eivät ole yhdessä. Olen joskus kuullut, että nämä olisivat munasarjat. Jos kyse olisi kiveksistä viivat olisivat soikeita ja yhdessä. Onko joku muu kuullut vastaavaa? Esikoisemme on poika (hänestä ei ole vastaavaa ultrakuvaa vertailukohteeksi) ja olisihan se mukava saada tyttö.

Tosissaan meille ei ole sukupuolella väliä kun lapsi on terve ja terhakka:)

Aurinkoisia odotuspäiviä kaikille. Kyllä jo jännittää! Supistuksia tulee ja menee, mutta uudelleen synnyttäjänä tietää, että näistä ei ole vielä lähellekään vastusta niille " aidoille" ja oikeille kivuille.

Omaa kääröä odotellessa;

Areza 38+1

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla