Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SWINGERS-leffa! Kävitkö katsomassa? Mitä pidit?

Vierailija
08.12.2018 |

Olis kiva keskustella aiheesta. Mitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-12 leffoissa ei kauheesti sitä paljasta pintaa varmaan yleensäkään oo 😂😂

Sanoisin että huonohko komedia, ja aika kaukana swingeribileistä.

Vierailija
22/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän huvittaa, että ensin Pamela Tola haukkuu menestyneen elokuvaohjaajan metodit, ja sitten ohjaa itse sysipas kan leffan. Aku Louhimies nauraa ihan taatusti tälle asetelmalle Jussi- palkintojensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan syty näistä suomalaisista panoleffoista.

Vierailija
24/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin käydä katsomassa jotain ihme parinvaihto-elokuvaa? Maksaakin pitäisi tuommoisesta.

Niin ja sellaista jossa on Salminen, Katajisto ja Hirviniemi??

Vierailija
25/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli parempi, loppupuoli lässähti ja jäi laimeaksi. Ihan hauska.

Vierailija
26/30 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävitte katsomassa elokuvaa? Kiinnostiko swingerelämä? Onko se pervoa? Sairasta?

Vierailija
27/30 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli ok, mutta huononi vaan loppua kohden.

Vierailija
28/30 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. Tätä vaimon kanssa odotettiin jo pidempään. Kerrankin leffa aiheesta jota itse ihannoidaan. 

Mutta elokuvallisesti ei oikein päästy edes keskinkertaiseen, mikä on Pamela Tolalle huono koska sympataan häntä kyllä ihmisenä ja näyttelijänä.

Käsikirjoituksellisesti melko sekava eikä sisällä punaista lankaa eikä ollut mitään käsitystä elokuvan aiheesta. 

Kai se sitten vaan on niin että suomalainen pystyy käsittelemään ennestään mystistä aihetta heittämällä siihen päälle x6 nolouskertoimen, kehitetään sitä stereotypioilla mustasukkaisuudesta ja maustetaan viinalla sekä kännissä itkemisellä. 

Vai onko tässä salaliitto ja jokin uskonnollispuritaaninen lahko takana joka haluaa loata iloista asiaa?

Vierailija
29/30 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa kotimaisista elokuvista. Voin katsoa jos pääsee töllötarjontaan joskus.

Ihan ok se oli, mutta olisi tosta aiheesta varmaan saanut enempikin irti. Aihehan on varsin kutkuttava. 

Jaa että aihe: So last season. Mulla se ollu todellisuutta jo pitkään. No hyvä että uudet tyypitkin kekkaavat, tulee lisää tarjontaa.

Vierailija
30/30 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella pettymys koko leffa Olemme käyneet ko. bileissä niin Suomessa kuin ulkomaillakin ja kyseisen leffan tekijöillä ei ole kyllä aavistustakaan mitä näissä bileissä tapahtuu.