Mitä puoluetta aiotte äänestää kevään eduskuntavaaleissa? Miksi?
Eli otsikon mukaan.
Minä aloitan: Olen kahden vaiheilla, onko valintani Vihreät vai SDP. Haluan kuulla puolueiden konkreettisia suunnitelmia ilmastonmuutoksen torjumiseen sekä perustuloon. Lisäksi aion käyttää vaalikoneita sopivan ehdokkaan valitsemiseen. Naiskansanedustaja olisi mieluinen, mutta aion äänestää sukupuolesta huolimatta ehdokasta, joka vastaa omia arvojani parhaiten.
Kommentit (19)
Demareita todennäköisesti, olen kuitenkin avoin muillekin vaihtoehdoille, pitää katsoa vaalikampanjat.
Perussuomalaisia. Ainoa puolue, joka on avoimesti minun linjoillani maa han muut on järkeistämisessä ja pakkoruotsin poistamisessa. Puolue on lisäksi EU-kriittisin ja arvokonservatiivinen, joten sopii minun kaltaiselle oikeistolaiselle parhaiten.
Perussuomalaisia, jos kukaan muu ei puutu tuohon joukkorikolliset tuloon maahan.
Harmi kun Persut hyväksyi tiedustelupalvelun. Nythän niitä on bannattu naamakirjassa
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Persut hyväksyi tiedustelupalvelun. Nythän niitä on bannattu naamakirjassa
Ei niitä kiinnostanut kun kansanmielisiä bannataan.
Perussuomalaiset koska räiskäukset ja muu levottomuus. Ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa. Kaiken lisäksi valtio joutuu ottamaan velkaa näiden veijareiden takia, joten perussuomalaiset.
En tiedä vielä, kaikki vaikuttaa yhtä lailla paskoilta.
No täällähän alkoi saman tien persujen trollausarmeija toimia. Ei yllätä, täysin turha ketju.
Vierailija kirjoitti:
Eli otsikon mukaan.
Minä aloitan: Olen kahden vaiheilla, onko valintani Vihreät vai SDP. Haluan kuulla puolueiden konkreettisia suunnitelmia ilmastonmuutoksen torjumiseen sekä perustuloon. Lisäksi aion käyttää vaalikoneita sopivan ehdokkaan valitsemiseen. Naiskansanedustaja olisi mieluinen, mutta aion äänestää sukupuolesta huolimatta ehdokasta, joka vastaa omia arvojani parhaiten.
SDP vastustaa perustuloa. Vihreät taas ovat asiantuntijoita sekä ilmastonmuutoksen torjumisessa että perustulossa. Eli eiköhän ratkaisu ole helppo. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli otsikon mukaan.
SDP vastustaa perustuloa. Vihreät taas ovat asiantuntijoita sekä ilmastonmuutoksen torjumisessa että perustulossa. Eli eiköhän ratkaisu ole helppo. :)
Vihreät ei ole edes luonnonsuojelussa enään ammattilainen.
VIhreät on kelpo puolue, mutta nyt on vaan pakko saada fasistit pois vallasta ja ainoa toivo on saada demarit muodostamaan hallitus. Eli demarit pitäisi nyt saada suurimmaksi puolueeksi vaikka en niitä muuten äänestäisikään.
Kurko kirjoitti:
VIhreät on kelpo puolue, mutta nyt on vaan pakko saada fasistit pois vallasta ja ainoa toivo on saada demarit muodostamaan hallitus. Eli demarit pitäisi nyt saada suurimmaksi puolueeksi vaikka en niitä muuten äänestäisikään.
Muista kuitenkin, että tarvitsemme myös vahvan luottamuksen siihen, että toisenlaisia, kaikenlaisia maailmoja on mahdollista luoda. Demarit eivät ratkaisevasti eroa Kokoomuksesta. Nostetaan Vihreät suurimmaksi ja aloitetaan Suomessa uuden maailman vallankumous.
Persuja äänestän, kuten aina. Ainoa puolue, joka tekee järkiperusteisia päätöksiä. Haluan edistää hyvää tasa-arvoista oikeudenmukaista elämää suomalaisille.
Aion äänestää vasemmistoa tai vihreitä. Täällä Turussa Li Andersson on aika selkeä valinta ihmiselle, joka kannattaa tasa-arvoista yhteiskuntaa ja vastustaa valtion omaisuuden myymistä veroparatiisiyhtiöille.
Kurko kirjoitti:
Toivottavasti muutkin tajuavat taktikoida eli vaaleissahan päätetään käytännössä myös pääministeripuolueesta ja vihreillä ei ainakaan seuraavissa vaaleissa ole siihen realistisia mahdollisuuksia vielä.
Äänestän perussuomalaisia. Pienituloisena ihmisenä tykkään tukea oman maan pienituloisia ja köyhiä kansalaisia sen sijaan,n että Suomesta tehdään koko maailman sosiaalitoimisto.
Kukaan tervejärkinen ihminen ei äänestä vihreitä koskaan missään vaaleissa.
Perussuomalaisia