Jos syöt kokonaisen pizzan jonain päivänä
Mitä muuta syöt sinä päivänä? Vai onko pizza ainoa ruokasi.
Kommentit (34)
Jotain leipää aamulla ja iltasella jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoiinen oli tuoo alooitus. Uteliiaisuuuttani avaaasin.
Oleen syönyyt ainakiin 15 vuootta 1 kerran pääivässsä.
En muista, koska olen edes syönyt kokonaista pitsaa, en siis jaksa kokonaista syödä, mutta yli puolet kuitenkin. Sen jälkeen en kyllä syö enää mitään. Sitä ennen olen voinut syödä ns normaalisti, eli aamupalaa, lounasta tms.
Tänään: 2 leipää, 1 kuppi teetä, lohilaatikkoa, suklaavanukasta ja 2 pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääis varmaan sydä enemmään ettei ärsyttäisi ihmisiiä niin palljon.
Jotta jaksaisin syödä kokonaisen pizzan, olisi pitänyt olla koko päivä syömättä mitään ja tehdä jotain fyysisesti rankkaa (kuten olla monta tuntia muuttoapuna tai pihatöissä tms.). Olen kasvissyöjä ja yleensä kasvispizzat ovat suht vähärasvaisia, siis laatikko ei näytä rasvaiselta kuten lihapizzoissa. Rasvaista pizzaa en ehkä pystyisi syömään edes tosi nälkäisenä kokonaan. Olen normaalipainon ylärajoilla, pitkä nainen. On tosi kiinnostavaa lukea, minkä kokoisia annoksia muut syövät! Siksi vastasin.
Yleensä salaattia joka tulee pizzan mukana.
Pizzeriapizzassa on keskimäärin luokkaa 1200 kilokaloria (riippuu pizzasta, mutta keskimäärin), jos ei syö sinä päivänä mitään muuta ollaan liki kaikilla ihmisillä *laihduttajan* päivittäisissä kilokalorimäärissä.
No eihän tuo tilattu pitsa mikään iso miehelle ole. Ohut pohja ja muutamia täytteitä. Eri asia jos pannupitsa, jossa enemmän "leipää".
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta syöt sinä päivänä? Vai onko pizza ainoa ruokasi.
Syön lisäksi pähkinöitä ja jotain keittoa ja usein iltapalan sekä usein aamuisin puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Jotta jaksaisin syödä kokonaisen pizzan, olisi pitänyt olla koko päivä syömättä mitään ja tehdä jotain fyysisesti rankkaa (kuten olla monta tuntia muuttoapuna tai pihatöissä tms.). Olen kasvissyöjä ja yleensä kasvispizzat ovat suht vähärasvaisia, siis laatikko ei näytä rasvaiselta kuten lihapizzoissa. Rasvaista pizzaa en ehkä pystyisi syömään edes tosi nälkäisenä kokonaan. Olen normaalipainon ylärajoilla, pitkä nainen. On tosi kiinnostavaa lukea, minkä kokoisia annoksia muut syövät! Siksi vastasin.
Itse painoin kerran anoreksia vuosina (170cm/41kg) Raxiin ja mätin 32palaa pizzaa ja limut ja jätskit päälle. Tietysti sen jälkeen en morkkiksissani syönyt 3vuorokauteen mitään vettä lukuunottamatta. Ja tarkoitan siis että en yhtään mitään edes xylitol purkkaa koska siinäkin on kaloreita.
Syön normaalin aamu- ja iltapalan lisäksi, eli aamulla esim. puuroa voisilmällä ja banaani ja illalla pari leipää täytteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse painoin kerran anoreksia vuosina (170cm/41kg) Raxiin ja mätin 32palaa pizzaa ja limut ja jätskit päälle. Tietysti sen jälkeen en morkkiksissani syönyt 3vuorokauteen mitään vettä lukuunottamatta. Ja tarkoitan siis että en yhtään mitään edes xylitol purkkaa koska siinäkin on kaloreita.
Pituus siis 173cm jos se kolme senttiä nyt mitään merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääis varmaan sydä enemmään ettei ärsyttäisi ihmisiiä niin palljon.
Vielä kun jättäisit tuon ultraärsyttävän kirjoitustyylin pois....
Riippuu pizzasta. Kotipizzan normaalikokoisen pizzan jos syön kokonaan niin päivän muut syömiset yleensä jää puuroon ja salaattiin.
Jos on selvästi isompi pizza kuin se Kotipizzan normaalikokoinen niin en yleensä jaksa syödä sitä kaikkea kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen normaalipainoinen, lyhyt nainen ja jaksan helposti syödä karvakäsipizzan kerralla ja lisäksi aamu- ja iltapalat. Olen kyllä myös kasvissyöjä, mutta pizzan täytteeksi otan yleensä yhtä-kahta juustoa joten ei se ihan vähärasvaista ole.
Syön ihan normaalisti aikaisemmin päivällä. Ihan helposti vedän pizzerian pizzan kerralla, ei ongelmaa.