Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni sotkee raha-asiansa. Pitäisikö puuttua?

Vierailija
08.12.2018 |

Katson hieman kauhuissani vierestä, kun hyvä ystäväni tekee älyttömiä suunnitelmia joilla voi olla vielä kauaskantoiset taloudelliset seuraukset. Pitäisikö minun puuttua asiaan vai olla kannustava ystävä? Kyseessä kymmenien tuhansien eurojen kiinnittäminen asiaan, joka ei suurella todennäköisyydellä tuo niitä koskaan takaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen; mania?

Vierailija
2/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kysele, että onko huomioinut sitä ja tätä. Ja olisiko vaihtoehtoja. Ja että onko valmistautunut siihen, että menettää sijoituksen. Älä suoraan tuomitse, voi ärsyttää.

Koita kertoa esimerkkejä esim. mitä luit netistä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on maniaa, kun suunnitelmaa on pyöritelty nyt jo pitkän aikaa. Masennuskausiakaan ei ole ollut. Ja kyllä, ystävälläni on bipo... ap

Vierailija
4/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätyyppisestä suunnitelmasta on kyse? Voisitko hieman avata, yleisellä tasolla?

Vierailija
5/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia tyhmiä voi edes auttaa, mutta yrittää voi.

Vierailija
6/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ystäväni vain ärsyyntyy, jos joku epäilee suunnitelmansa järkevyyttä. Valittaa, kuinka hänen kykyihin ei uskota. Siksi olen itse ollut varsin hiljaa, koska en halua kuitenkaan menettää ystävyyttä. Hänellä on suunnitelmissa mukana myös ns. yhtiökumppani, jota en itse tunne lainkaan. ap

Vierailija
7/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin yleisesti sanoen rahat (useita kymmeniä tuhansia) laitetaan isoon tapahtumaan, jonka pitäisi innostaa ihmisiä ja tuoda kuuluisuutta. Tämä kuuluisuus sitten poikisi muita tapahtumia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan