Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on taas joulutunnelma kohdallaan jouluostoksilla

Vierailija
08.12.2018 |

Vettä tulee kuin esterin perseestä ja on kylmää ja märkää. Ja sitten mun housutkin repesi haaroista. Olen taas housuton nolojen tilanteiden nainen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, älä ota stressiä. Rennolla mielellä vaan, tää on vaan elämää :)

Vierailija
2/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä - siellä ei sada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi heittäyty käytävälle kiljumaan kun ehdotin väärien rukkasten ostoa. Mies sitten kantoi kainalossa sätkivää kiljuvaa 3-v jääräpäätä. Onneksi kassoille oli vain kilsan jono

Vierailija
4/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit kauppakeskukseen ja osta hame. Ne ei repeile

Vierailija
5/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi heittäyty käytävälle kiljumaan kun ehdotin väärien rukkasten ostoa. Mies sitten kantoi kainalossa sätkivää kiljuvaa 3-v jääräpäätä. Onneksi kassoille oli vain kilsan jono

Nettikaupassa tätä(kään) ei olisi tapahtunut...

Vierailija
6/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutaako sossutädit huutavan kakaran jos sen vaan jättää siihen huutamaan?

Vierailija
7/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia oon hoitanut viimeiset 5 vuotta jouluostokset netissä. Ihanan helppoa, omalla kotisohvalla, viltti jalkojen päällä, viinilasi ja pari palaa suklaata pöydällä.

Vierailija
8/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia oon hoitanut viimeiset 5 vuotta jouluostokset netissä. Ihanan helppoa, omalla kotisohvalla, viltti jalkojen päällä, viinilasi ja pari palaa suklaata pöydällä.

Ootko mainosalalla? Synnytit meinaan minussa juuri tarpeen tehdä just noin. 😆

Vierailija
9/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä tulee kuin esterin perseestä ja on kylmää ja märkää. Ja sitten mun housutkin repesi haaroista. Olen taas housuton nolojen tilanteiden nainen

Oisit vaa laulanu jonkun söpön tyypin edessä: ”vaikka toi sun meno on aika vetelää, ja et oo tietty entinen kenenkään, mut aina kun sä puhut sitä etelää, se saa mun Levikset repeemään, levikset repeemään.......” ja osoittanu sormella housujas musiikin tahtiin.

Vierailija
10/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sulla oli läpinäkyvät pikkarit? ;)

vähän silmäruokaa jouluostoksilla ei ole koskaan pahitteeksi. 

Vierailija
11/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mainosalalla? Synnytit meinaan minussa juuri tarpeen tehdä just noin. 😆

Myyntihommissa 😁

Vierailija
12/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää olisiin heiittäytynyt polvilleen ja alkanuut huutaan täyyttä kurkkua voii viiiittuuuuuuuuu aaaa.

Vierailija
13/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää olisiin heiittäytynyt polvilleen ja alkanuut huutaan täyyttä kurkkua voii viiiittuuuuuuuuu aaaa.

Oliisin huutanut niin pitkään etttä sieltä oliisi tullut vartia ja koputtanut olkapäähän olette hypermarketiin tiloissa joteen yrittäkää käyttäytyä asialllisesti.

Vierailija
14/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo vaan ensin pitää tunkea sinne alkoon hakeen se Viini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi