Haluan puolustaa Sannin ja Jenni Vartiaisen esiintymisiä Linnan juhlien jatkoilla!
Sannia ja Jenniä on haukuttu aivan törkeästi esiintymisistään Linnan jatkoilla Kämpissä. Olin itse paikalla mieheni ja ystäväpariskunnan kanssa ja pakko sanoa että sekä Sanni että Jenni säväyttivät meitä upeasti. Molemmat saivat yleisön mukaan, Jenniä jopa vanhemmat ihmiset tapittivat ihastuneena. Jatkoilla ei tarvitse pönöttää vaan pitää hauskaa. Sitä paitsi Jennin laulua on miellyttävä kuunnella jopa livenä, ja Sanni voittaa energiassa sen minkä laulutaidossa häviää.
Kommentit (13)
Sannin ääni on minun korvissani todella hento ja heikko. Sanoitukset ovat samaa luokkaa ja kun musiikkilajinsa on huipputuotettua listakamaa niin sitä ei pelasta energinen esiintyminenkään.
Vartiainen osaa sentään laulaa ja hänelle on tehty hyviä riimejä, mutta musiikkityyli ei ole erityisemmin mun makuuni.
Uskoisin että ap halusi kertoa, että kyseiset esiintyjät toimivat hyvin Linnan jatkoilla. Ei hän kysynyt teidän mielipiteitänne heistä. Kaikki tietävät että inhoatte Jenni Vartiaista joten sitä ei nyt enää tarvitse täällä tiedottaa.
Katsoin tv:stä. Jenni oli valinnut hyvät kappaleet, Made in heaven, Malja, Muruseni. Ja hänen laulamanaan Finlandia sai uusia sävyjä (tosin ne kitara-rautalankasoolot ei sopineet biisiin yhtään). Sannista en oikein tykännyt.
Parempia ne oli kuin Kalevauva ja Danny.
Jennin pitkä etuhalkio olis saanut vilahdella useemminkin.
Itsenäisyyspäivänä olin kylässä ja katsottiin juhlia ja jatkoja. En o mikään Sannin fani mutta mun mielestä oli hyvä että esiintyi ja lauloi biisin Että mitähän vittua voit itse valita haluatko katsoa ja kuunnella ja mua ei ainakaan yhtään haitannu että jatkoilla telkkarissa kuului sana vittu, tuli mieleen se kun haluttiin kieltää kirja Lady Chatterley`s lover koska se on eroottinen ja siellä on sanat fuck ja cunt
Hyviä ovat molemmat. Aivan erilaisia mutta siksi just hyviä.
Ihanaa että Suomen kaksi parasta naisartistia Jenni ja Sanni oli saatu Linnan Juhliin esiintymään.
Miksi Jenni jankkaa siinä yhdessä biisissään SUOLISÄÄ, SUOLISÄÄ, I’M IN HEAVEN?
Ymmärrän peppujutut, mutta tarviiko niitä tuoda koko kansan tietoon..?
Sanni on pelkkä pa-ka laulaja ja pinnalla vaan härhöytensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on pelkkä pa-ka laulaja ja pinnalla vaan härhöytensä takia.
Minkälainen on parturi-kampaaja laulutyyli?
Vierailija kirjoitti:
Jennin pitkä etuhalkio olis saanut vilahdella useemminkin.
Onkohan sillä pitkä takahalkiokin...
Jenni on kyllä kaunis nainen, mutta ihan potaskaa ne sen biisit on.