Mitä vakuutuksia sinulla on itsellesi & miltä vakuutusyhtiöltä? Tyytyväisyys?
Mitä vakuutuksia sinulla on itsellesi & miltä vakuutusyhtiöltä? Paljonko maksat näistä vakuutuksista vuodessa ja oletko ollut tyytyväinen kys. vakuutusyhtiöön?
Kiitos vastanneille.
Kommentit (9)
Ainiin se hinta. Olen siis vastaaja #2. Taitaa olla kaikkineen luokkaa 600 euroa vuodessa.
Fennia:
Liikenne+täyskasko
Kotivakuutus
Jatkuva matka/matkatavaravakuutus koko perheelle
Vapaa-ajan tapaturmavakuutus miehelle ja lapsille
Pariturva -henkivakuutus
Tyytyväinen asiakas, kokonaissummaa noille en nyt muista, enkä. aksa papereita kaivella. Monta kertaa olen kilpailuttanut ja kerran auton oston yhteydessä vaihdettiin sen vakuutus Op::hen kun oli niin halpa mutta muutettiin takas kun tarjous päättyi. Vakuutusten vertailu on kyllä hankalaa kun ehdot vaihtelee. Joka tapauksessa If ja Op olleet tarjouskilpailua aina kalliimmat.
Lainaturvavakuutus (AXA) + Kasko (Lähitapiola) + Kotivakuutus (Lähitapiola) + muutama erityyppinen tapaturmavakuutus (ACE)
Kaikki yhteensä n. 2500e / vuosi
Lähi-Tapiolassa on kaikki vakuutukset autoa lukuunottamatta. Hinta on niin edullinen etten oo jaksanut sitä kilpailuttaa. Lisäetuna olen kokenut saavani hyvää palvelua ko. yhtiöstä.
Siirsin pari vuotta sitten vakuutukseni Tapiolasta Fenniaan, kun kyllästyin Tapiolan verkkopalveluiden huonouteen. On liikenne-, kasko-, koti-, matka-, tapaturva- ja oikeusvakuutus. Henkivakuutus on edelleen Tapiolasta, koska sellaista ei Fenniasta eikä mistään muustakaan enää saanut. Menisikö noihin vähän alle tonni vuodessa.
Osuuspankissa
-laaja kotivakuutus
-laaja lapsivakuutus
-henkilöauton liikennevakuutus
-henkilöauton superkasko
-tapaturmavakuutus minulle ja vaimolle
-laaja matkavakuutus
Vuodessa muistaakseni noin 1200€.
Tyytyväinen olen ollut, paljon on sattunut ja tapahtunut ja aina ovat mukisematta maksaneet reilulla kädellä.
OP:ssä ja erittäin epätyytyväinen olen. Menee vaihtoon loputkin sieltä, osa on jo siirretty. Etenkään älä haksahda OP:n/Eurooppalaisen matkavakuutukseen.
Pohjantähti, lapsivakuutukset, kotivakuutus, matkavakuutukset. Noin 700e/vuosi nyt kun lapset muutaman vuoden vanhoja. Kohta laskee pari sataa.
Korvauksiakin olen saanut ja olen tyytyväinen.
-autoissa liikennevakuutus + toisessa täyskasko, toisessa osakas
-kotivakuutus (okt)
-harrastusvakuutus seuran kautta, eri yhtiö eikä ole tullut tänne meneviä ilmoituksia
Onkohan muita.. Autot ja kotivakuutus IF:ssä ja hyvät kokemukset ko. yhtiöstä, oli vielä kilpailutettuna halvin, mutta on kyllä toiminut ihan esimerkillisesti. Aikaisemmin ollut Tryg ja OP-Pohjola, mutta hinnassa ja vakuutuksen ehdoissa ovat hävinneet elämäntilanteen muututtua.