Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vakuutuksia sinulla on itsellesi & miltä vakuutusyhtiöltä? Tyytyväisyys?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä vakuutuksia sinulla on itsellesi & miltä vakuutusyhtiöltä? Paljonko maksat näistä vakuutuksista vuodessa ja oletko ollut tyytyväinen kys. vakuutusyhtiöön?

Kiitos vastanneille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-autoissa liikennevakuutus + toisessa täyskasko, toisessa osakas

-kotivakuutus (okt)

-harrastusvakuutus seuran kautta, eri yhtiö eikä ole tullut tänne meneviä ilmoituksia

Onkohan muita.. Autot ja kotivakuutus IF:ssä ja hyvät kokemukset ko. yhtiöstä, oli vielä kilpailutettuna halvin, mutta on kyllä toiminut ihan esimerkillisesti. Aikaisemmin ollut Tryg ja OP-Pohjola, mutta hinnassa ja vakuutuksen ehdoissa ovat hävinneet elämäntilanteen muututtua.

Vierailija
2/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin se hinta. Olen siis vastaaja #2. Taitaa olla kaikkineen luokkaa 600 euroa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fennia:

Liikenne+täyskasko

Kotivakuutus

Jatkuva matka/matkatavaravakuutus koko perheelle

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus miehelle ja lapsille

Pariturva -henkivakuutus

Tyytyväinen asiakas, kokonaissummaa noille en nyt muista, enkä. aksa papereita kaivella. Monta kertaa olen kilpailuttanut ja kerran auton oston yhteydessä vaihdettiin sen vakuutus Op::hen kun oli niin halpa mutta muutettiin takas kun tarjous päättyi. Vakuutusten vertailu on kyllä hankalaa kun ehdot vaihtelee. Joka tapauksessa If ja Op olleet tarjouskilpailua aina kalliimmat.

Vierailija
4/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaturvavakuutus (AXA) + Kasko (Lähitapiola) + Kotivakuutus (Lähitapiola) + muutama erityyppinen tapaturmavakuutus (ACE)

Kaikki yhteensä n. 2500e / vuosi

Vierailija
5/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Tapiolassa on kaikki vakuutukset autoa lukuunottamatta. Hinta on niin edullinen etten oo jaksanut sitä kilpailuttaa. Lisäetuna olen kokenut saavani hyvää palvelua ko. yhtiöstä.

Vierailija
6/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin pari vuotta sitten vakuutukseni Tapiolasta Fenniaan, kun kyllästyin Tapiolan verkkopalveluiden huonouteen. On liikenne-, kasko-, koti-, matka-, tapaturva- ja oikeusvakuutus. Henkivakuutus on edelleen Tapiolasta, koska sellaista ei Fenniasta eikä mistään muustakaan enää saanut. Menisikö noihin vähän alle tonni vuodessa.

Vierailija
7/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankissa

-laaja kotivakuutus

-laaja lapsivakuutus

-henkilöauton liikennevakuutus

-henkilöauton superkasko

-tapaturmavakuutus minulle ja vaimolle

-laaja matkavakuutus

Vuodessa muistaakseni noin 1200€.

Tyytyväinen olen ollut, paljon on sattunut ja tapahtunut ja aina ovat mukisematta maksaneet reilulla kädellä.

Vierailija
8/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:ssä ja erittäin epätyytyväinen olen. Menee vaihtoon loputkin sieltä, osa on jo siirretty. Etenkään älä haksahda OP:n/Eurooppalaisen matkavakuutukseen.

Vierailija
9/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjantähti, lapsivakuutukset, kotivakuutus, matkavakuutukset. Noin 700e/vuosi nyt kun lapset muutaman vuoden vanhoja. Kohta laskee pari sataa.

Korvauksiakin olen saanut ja olen tyytyväinen.