Mikä teko tai tapa sai teidät eroamaan suhteesta?
Ei puhuta mistään alkoholista tai pettåmisestä, vaan jostain muusta syystä mikä sai teidät eroamaan.
Itse huomasin eräs päivä että mies ei tee muuta kuin pelaa pleikkaria. 30v mies istuu illat pelaamassa jotain sotapeliä.. ja kun yritän puhua jostain ei nosta katsetta tvstä.
Viimeinen tikki oli kun näytti keskisormea riidellessä. Tuntuu kuin seurustelin 15 vuotiaan kanssa..
Muutenkin lähiaikoina jättänyt laskut maksamatta ja asiat hoitamatta. Ei näin vaan voi elää..
Puhuminen ei auta, kun sanoo ettei jaksa. Lääkäriin lupaa mennä mutta ei mene. Jos on masentunut niin siitä en tiedä, kun ei jää mitään apua.
Mitä syitä teillä on ollut eroon?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta mistään alkoholista tai pettåmisestä, vaan jostain muusta syystä mikä sai teidät eroamaan.
Itse huomasin eräs päivä että mies ei tee muuta kuin pelaa pleikkaria. 30v mies istuu illat pelaamassa jotain sotapeliä.. ja kun yritän puhua jostain ei nosta katsetta tvstä.
Viimeinen tikki oli kun näytti keskisormea riidellessä. Tuntuu kuin seurustelin 15 vuotiaan kanssa..
Muutenkin lähiaikoina jättänyt laskut maksamatta ja asiat hoitamatta. Ei näin vaan voi elää..
Puhuminen ei auta, kun sanoo ettei jaksa. Lääkäriin lupaa mennä mutta ei mene. Jos on masentunut niin siitä en tiedä, kun ei jää mitään apua.
Jos maksaa itse elämisensä, asumisensa ja peliensä pelaamisen, mitä helvettiä se sinä siinä kitiset ? Pidä huoli omista asioistasi !
Vierailija kirjoitti:
No on sulla mies... Vaihda parempaan?
Siis ero on tulossa, mutta toista en kyllä kaipaa :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksaa itse elämisensä, asumisensa ja peliensä pelaamisen, mitä helvettiä se sinä siinä kitiset ? Pidä huoli omista asioistasi !
Nooooo okei :) ap
Valehteli pettäneensä saadakseen draamaa/tuntea olevansa haluttu kun puoliso on mustasukkainen/kostaakseen kun kiukutti. Lopullinen niitti oli kun ei ymmärtänyt lainkaan ettei se luottamuksen mentyä auta vaikka kuinka sanoo että "ei oikeasti mitään tapahtunut".
Minä erosin tyttöystävästä, joka oli yksinkertaisesti mahdottoman tylsä. Juttunsa olivat tyyliin ”söin tänään maukkaita herneitä”, eikä muunlaista keskustelua osannut.
Mies jauhoi vain itsestään ja omista ongelmistaan. Olin vuosien ajan terapeuttina hänelle. Jos yritin puhua itsestäni, niin juttu aina kääntyi häneen.
Kun saimme lapsen, niin hänen hoitaminen ei miestä kiinnostanut. Mielellään olisi vienyt hoitoon milloin milläkin syyllä. Kaikkien meidän elämä pyöri hänen ympärillään.
Seksiä oli harvoin ja en saanut siitä MITÄÄN irti, vaikka itselläni olisi haluttanut enemmänkin.
Hänellä oli kaikki heti mulle nyt asenne. Mikä tietysti oli taloudellisesti haastavaa. Säästäminen oli mahdotonta.
No on sulla mies... Vaihda parempaan?