Erikoisimmat seksipaikat ja kokemukset
Missö erikoisissa paikoissa ootte panneet tai innostuneet muuten sekstailemaan ja miten päädyitte?
-Kesällä kerran oli käsipeliä puolin ja toisin puistossa keskellä päivää kivan nettitutun picnicseuralaisen kanssa :). Oli siinä hyvien eväiden lisäksi vähän muutakin mukavaa
-Otin suihin leffateatterissa loppuun asti kesken esityksen kun oli tylsä leffa ja sopivasti sali vähän tyhjänä. Eihän sitä viitsinyt paikkoja sotkea. Leffasta ei paljoa muista
- Sormipeliä auton takapenkillä hiljaa sylikkäin istuessa ja kuski ei huomannut mitään
-Pikapano keittiössä samalla kun muut juhlijat katsoivat telkkaria viereisessä huoneessa
-Seksiä baarin vessassa kaverin kaverin kanssa joka liittyi seuraamme baarissa
- Sitte se perus kun jäät sekasaunassa kaksin miehen kanssa kun muut meni uimaan ja mies otti heti kainaloon ja kävikin yllättäen heti kiinni ;))
Kommentit (21)
Harrastettiin seksiä auton konepellillä levähdyspaikalla keskellä päivää. Ei suoraa näköyhteyttä tielle kuitenkaan.
Miehen kaa pakun takaboksissa sen ollessa liikkeellä miehen kaverin katsoessa ikkunan läpi sieltä hytistä.
Huoltoaseman pihamaalla. Oli yö mutta kyllä siellä muitaki asiakkaita taisi käydä ku siinä nurmikolla touhuttiin.
Suihinottoa baaripöydässä mutta aika nopeasti lennettiin pihalle. :)
Yöllä vanhan ala-asteen pihassa liukumäen metallisessa kourussa, oli kylmä maata siinä selällään...aluksi
Urheilukentällä korkeushyppypatjalla, yöllä kanssa
Lähikaupan takapihalla lastauslaiturin alla/takana, myöhäisillan hämyssä, kauppa oli jo kiinni, hiertymä farkkurotsin selässä muistuttaa aina tuosta
Hänen vanhan takaveto-Volvon takapenkillä ABC:n pihalla, ei niin pimeänä iltana, onneksi lasit vähän huurussa, koska siihen tuli joitain mopopoikia lopussa huutelemaan, ilmeisesti auto heilui sen verran
Uimarannan läheisyydessä puskien takana kivenkolossa, illalla, rannalla ei sillä hetkellä ollut muita, mutta kun käveltiin takaisin rannalle meille taputettiin, vaikka yritettiin kyllä olla hiljaa
Puistossa leveän vuorimännyn ja pensasaidan välissä keskellä päivää, maaseudulla, yritin sanoa, ettei alettaisi, mutta hän sai jo minut suudellen työnnettyä makuulle ja taas koetettiin olla hiljaa, ei jääty kiinni
Ehkä hulluin oli kun halattiin vähän sivummalla kadulla ja siinä sitten seisaallaan yhdyttiin kerrostalon seinää vasten, niin että poika koukisti polviaan. Silloinkaan ei näkynyt muita, en tiedä miten se edes onnistui kun meillä oli kuitenkin aika paljon pituuseroa, ehkä joku silti näki meidät tai päädyttiin kameraan
Miten päädyttiin noihin? No, mulla oli 16-18 vuotiaana pari vuotta vanhempi ihana, kiihkeä poikaystävä joka sai mut ihan sekaisin, myös tuossa mielessä. Hetken mielijohteesta ja oudon paikan sekä kiinnijäämisen pelon silloin niin kiihottavassa jännityksessä.
Bf nuoli mua nii et istuin jalat levällään vessanpytyn kannen päällä ja nojasin siinä taakke mun isomummolassa sillä aikaa kun isomummo oli päikkäreillä. mä olin tekstannut sille et tulee sinne kun pidin isomummolle seuraa mut sit häntä , isomummoa siis alkoi väsyttään. ja kun hää heräs esittelin poikkiksen ja juotiin kahvit. ois varmasti pantu jos vaa ois ehitty siihen asti. oli hauska kattoa miten poikaystävän housut jäi pullottaan kun kuultiin et isomummo heräs ja piti lopettaa kesken
Pitkän matkan bussissa takapenkillä. Oli tylsää ja autossa mun ja miehen lisäksi vain kuski. Mies laski kätensä mun reidelle ja mä aloin hyväillä häntä housujen päältä. Vähitellen vetskat aukesi ja molemmat siinä käsin runkattiin toisiamme. Kuski vaan jatkoi ajoa vaikka varmasti huomasi mitä touhuttiin. Mä pääsin maaliin, mutta mies ei raaskinut sotkea housujaan ja rakasteltiin hänelle heti määränpäässä eli mun kämpällä.
Linnanrauniot, auto, auton konepelti, vene(trailerilla kuivalla maalla), huoltsikan invavessa, baarin vessa, järvi, prätkä, pihanurmikko...
Aavasaksan näkoalatorni. Piti monta kertaa keskeyttää touhu, kun turisteja lappas torniin ihastelemaan auringon laskua.
Erään Helsingin edustalla olevan julkisen saaren merimerkin, linjataulun päällä (google auttaa). Ehkä noin kuuden metrin korkeudessa telineellä, kallion korkeimmassa kohdassa. Näkyvyys saaressa joka suuntaan kymmeniä metrejä ja merelle tietysti satoja. Kaunis aurinkoinen päivä, saaressa paljon ihmisiä liikkeellä. Valokuviakin muistona :)
Vierailija kirjoitti:
Pitkän matkan bussissa takapenkillä. Oli tylsää ja autossa mun ja miehen lisäksi vain kuski. Mies laski kätensä mun reidelle ja mä aloin hyväillä häntä housujen päältä. Vähitellen vetskat aukesi ja molemmat siinä käsin runkattiin toisiamme. Kuski vaan jatkoi ajoa vaikka varmasti huomasi mitä touhuttiin. Mä pääsin maaliin, mutta mies ei raaskinut sotkea housujaan ja rakasteltiin hänelle heti määränpäässä eli mun kämpällä.
Tossahan ois ollu vaan kiihottavaa ottaa pikapano autossa päälle samalla ja pillusta valuvat spermathan vaan lisää kiihotusta :)
Moniko on pannut tuntematonta tai suht tuntematonta yleisellä paikalla ikäänkuin yllättäen ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan ois ollu vaan kiihottavaa ottaa pikapano autossa päälle samalla ja pillusta valuvat spermathan vaan lisää kiihotusta :)
Me oltiin poikakaverin kaa vastaavanlaises tilantees bussin takaosassa sillä erolla että edessä istui muutama matkustaja ja oltiin ihan kuumina molemminpuolisen käpälöinnin jälkeen ja ihan just alkamassa panemaan. Mä makasin penkkiparin takana (yritettiin muka piilotella vaikka miehen jalat ja miunkin jalat tietty näkyi hajallaan ihan selvästi kun hän tuli siihen mun päälle) vyönsoljet kilisi ja sitten tajuttiin että auto pysähtyi asemalle ja tuli helvetinmoinen kiire. Jotenkin ittemme kerättiin ylös ja ulos autosta. Mutta halu oli niin kova että piti pujahtaa ekan mahdollisen vähän sivummalla olevan kulman taakse ja siinä naida vasten seinää. Paperia ei kauheasti löytynyt ja miehen housut tahmassa ja mun vielä enemmän mentiin kämpille.
Yöjunan vessassa sen jälkeen, kun tyttöystävä kiusasi varpaillaan mun etumusta ja sai mut ihan pystyyn farkuissani. En pystynyt hillitsemään ja livahdettiin nopeasti rakastelemaan...
Tää nyt ei oo niin kummoinen mut kerran nussittiin kaverin tupareissa niitten kylppärin lattialla. Ei vaan keksitty muuta paikkaa, kun joka huoneessa oli porukkaa ja miehen teki niin mieli ja muakin alkoi häntä katsellessa himottaa.... ja ne kiihkeet suudelmat ja stondis vartaloa vasten oli sit viimeinen pisara.
Lukion pihassa olevassa pensaspusikossa. Parkkipaikalla keskellä päivää, kun viereisiin ruutuihin ja niistä pois ajeli autoja, eikä viitsitty keskeyttää. Puistossa olevassa huvimajakatoksessa. Baarin vessassa. Varatun tyypin kotona vessassa hänen puolisonsa ollessa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin poikakaverin kaa vastaavanlaises tilantees bussin takaosassa sillä erolla että edessä istui muutama matkustaja ja oltiin ihan kuumina molemminpuolisen käpälöinnin jälkeen ja ihan just alkamassa panemaan. Mä makasin penkkiparin takana (yritettiin muka piilotella vaikka miehen jalat ja miunkin jalat tietty näkyi hajallaan ihan selvästi kun hän tuli siihen mun päälle) vyönsoljet kilisi ja sitten tajuttiin että auto pysähtyi asemalle ja tuli helvetinmoinen kiire. Jotenkin ittemme kerättiin ylös ja ulos autosta. Mutta halu oli niin kova että piti pujahtaa ekan mahdollisen vähän sivummalla olevan kulman taakse ja siinä naida vasten seinää. Paperia ei kauheasti löytynyt ja miehen housut tahmassa ja mun vielä enemmän mentiin kämpille.
Musta se on kiihottavaa housut tahmassa ja spermassa tollasen pikapanon jälkeen vaikka se vähän ärsyttäiskin :D. Kiihottaa myös se kun jatkaa matkaa naisen kanssa ja ajatus että spermat valuu vielä toisen sisältä ja muut ei tiedä :).
- Hotellin aulassa sohvalla yön pikku tunneilla. Ei voitu mennä minun hotellihuoneeseen, koska kämppis oli nalkuttavaa sorttia. Niin siinä vain himot heräsi, että hotellin aulan sohvalla harrastettiin seksiä. Ei siellä aulassa yöllä muita ihmisiä ollut.
- picnicillä olin miehen kanssa uimarannalla. Hänen käsi alkoi siirtyä mekkoni alle hyväilemään klitoristani aivan julkisella paikalla. Himothan siinä heräsi ja siirryttiin uimarannan parkkipaikalle miehen auton takapenkille, jossa ratsastin miehen päällä.
- moottoriveneessä. Vene ankkurissa ja siinä avokannen päällä pikainen seksihetki.
Suuseksiä seisaaltaan avoimella luontopolulla aamuyöllä baarista kotiin kävellessä.
Nuolin 16-vuotiaana ensimmäistä kertaa pillua uutena vuotena erään maalitehtaan tuotekehittelyosaston ulko-ovisyvennyksessä. Myöhemmin minusta tuli maalialan asiantuntija.
Eiköhän se ole juhannusaattona Virkkalan lasitehtaan uimarannassa 7,5-metrin hyppytornissa. Kyseinen rantakallio täynnä ihmisiä jotka olivat kokkoa katsomassa. Onneks oli sen verran älämölöä alakerrassa ettei meidän voihkiminen kuulunu läpi :)