Miehet
Nyt on jo pakko avautua ja kysyä...onko tosiaan niin että jos nainen ei suoraan sano mitä haluaa niin miehellä ei ole asiatsa aavistustakaan?omani yrittää kokoajan kesken seksiä kakkoseen...ikinä en saa pelkästään olla saavana osapuolena mutta toisinpäin se kyllä onnistuu useinkin...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo pakko avautua ja kysyä...onko tosiaan niin että jos nainen ei suoraan sano mitä haluaa niin miehellä ei ole asiatsa aavistustakaan?omani yrittää kokoajan kesken seksiä kakkoseen...ikinä en saa pelkästään olla saavana osapuolena mutta toisinpäin se kyllä onnistuu useinkin...
Kannattaa avata suunsa jos jotain haluaa. Minun naiseni ei saa mitään sanotuksi mitä haluaisi, ei vaikka kysyn. Korkeintaan "ei" jos jotain villimpää olen ehdottanut saadakseni salaisia haluja selville. (ei niitä vissiin sitten ole) Ymmärrän kyllä, että joillekin se voi olla fiilistä latistavaa jos ei saakaan olla vain miehen vietävänä, mutta on se miehellekin helvetin tylsää jos se on jatkuvaa. Siitä jää fiilis että se on naiselle ihan sama mitä mies tekee tai jättää tekemättä. Johtaa siihen että lopulta ei kysytäkään vaan mies tekee mitä huvittaa. Ehkä se on tarkoituskin mutta ei välttämättä johda tulokseen jota nainen haluaa.
Oma nainen on melkein kuin koira: tekee mitä komennetaan tai ohjataan tekemään. Sillä erotuksella että koira palkinnon saatuaan todennäköisesti toistaa palkittua toimintamallia, naiseni toimintamalli nollautuu seksikertojen välillä. Aika tylsää puurtamista.
Ei kyllä minä olen kertonut ja vihjannut mitä haluaisin.ne vain kaikuvat kuuroille korville.ehkä pitäisi vain yrittää kovemmin sitten.se tuottaa vain välillä vaikeuksia kun toiselle se oma nautinto menee minun edelle.oli se miten vain niin hänen on aina saatava jotain hyvää. En muista kuin yhden käden sormilla laskien kerrat jolloin olen saanut olla saavana osapuolena pätkästään hetken ja sekin hetki kestää muutaman minuutin.ja nyt tosiaan uutena juttuna tuntuu olevan tämä peppu juttu johon minulla ei tunnu olevan sananvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä minä olen kertonut ja vihjannut mitä haluaisin.ne vain kaikuvat kuuroille korville.ehkä pitäisi vain yrittää kovemmin sitten.se tuottaa vain välillä vaikeuksia kun toiselle se oma nautinto menee minun edelle.oli se miten vain niin hänen on aina saatava jotain hyvää. En muista kuin yhden käden sormilla laskien kerrat jolloin olen saanut olla saavana osapuolena pätkästään hetken ja sekin hetki kestää muutaman minuutin.ja nyt tosiaan uutena juttuna tuntuu olevan tämä peppu juttu johon minulla ei tunnu olevan sananvaltaa.
Joo no siihen ei auttane oikein mikään. Pahoittelen ja valitettavasti otan osaa, minullakin riittää vanhan sahurin yhden käden sormet laskemiseen omalla kohdallani.
Terveisin koiranohjaaja.
On monillakin miehillä aavistus, miten naista pidetään hyvänä. Ja anaaliseksistä pitää yhdessä sopia etukäteen, siihen ei todellakaan ole pakko kenenkään suostua.