Käytätkö käsisuihkua tehtyäsi tarpeesi?
Kumpiko mahtaa olla yleisempää: Paperin vai pideen käyttö?
Kommentit (34)
Suomalaisen naisen ei tarvitse pestä alapäätään – koskaan !
Suomi-naisen aineenvaihduntatuotteet jalostuvat eteerisiksi hyvänolon tuoksuiksi kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen ei tarvitse pestä alapäätään – koskaan !
Suomi-naisen aineenvaihduntatuotteet jalostuvat eteerisiksi hyvänolon tuoksuiksi kuin itsestään.
Eipä se aivan noinkaan ole : Persepaskaiset suomalaisnaiset ovat ihan kuuluja maailmalla.
Horahtava olemus varsinkin lämpimien maiden lomakohteissa korostaa entisen suomalaisen naisen likaisuutta. Ilmeisesti jotain vain ei ole tarpeeksi painotettu kotona.
Ja siellä tarpeilla tosiaan käydään pyyhkimättä yhtään mitään !
Kun on käsisuihku käytössä ,wc-paperi on aivan tarpeetonta.
Pelkkä froteepyyhe (tai sen puutteessa paperinen käsipyyhe) riittää veden kuivaamimiseen peffasta.
Ei millään pahalla, mutta suosittelisin näin mieshaistelijana teille naiset paitsi todella kunnollista pesua, niin myös pyllyreiän parfymointia. Sellaiset pari rullausta roll-on:illa
reiän kohdalla tai toissijaisesti oikein kunnon suihkaus dödöä kriittiselle alueelle.
Myös pikkarit kannattaa spreijata kunnolla. Olen ollut useiden naisten kanssa intiimisti, ja aina sama juttu. Seisovaan munaan tulee nivel, kun naiset riisuvat housujaan (pitäisi kai olla päinvastoin). Siis kyllä te osaatte haista ! Hyh hyh. Eiku balalaikkaa ostamaan.
Miten on? kirjoitti:
Kumpiko mahtaa olla yleisempää: Paperin vai pideen käyttö?
En tiedä mikä on pidee, olen kuullut vain bideestä. Mutta käsisuihkua käytän vain kuukautisten aikana ja jos on kamala ripulipaska törissyt pönttöön, muutoin pyyhin vain paperilla. Pesen kuitenkin alaosastoni joka ilta suihkussa, jonka jälkeen laitan puhtaat alkkarit ja aamulla sitten pestään alakerta käsisuihkulla ja taas puhtaat pikkarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Soitan AINA sontimisen jälkeen pillupuhelimella kaukopuhelun. Ja tekee muuten _hieman_gutaa.
Persepuhelinhan se sulla silloin on.
Vierailija kirjoitti:
En halua löyhkätä housut ruskeana. Teitä ruskopöksyjä on kuvottavan paljon, valitettavasti.
No hyi helvetti, mene lääkäriin jos sun koko persees ja muu osasto ruskistuu paskalla käynnistä! Joku vikahan sulla täytyy olla, jos et paperilla saa reikääs siivottua, vaan se ja koko muu ympäristö jää paskaiseksi.
Mulla cacca tulee AINA ryyniformaatissa, niin pakko pestä suihkulla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua kastella perseenreikääni
Juuri näin, hyvä ! Siitähän voisi vahingossa tulla vaikka puhdas.
olen harrastanut paljon irtosuhteita erimaalaisten naisten kanssa ja itse käyn aina pesemässä alapääni joko vessan käsisuihkulla tai oikeassa suihkussa. Ja niin tekevät varsinkin aasialaiset naiset AINA ja aina on puhdasta alspäätä tsrjolla puolin toisin js kyllä muuyen msistuu hyvältä. Suomalsiset naiset on täsdä asiassa kyllä haisevintä porukkaa, ei tee kyllä mieli pitkää aikaa nuolla jos silakan hajun lisäksi haisee vielä oikein rehellinen paskan haju. Thaimaalaiset naiset huolehtivat kyllä hygieniastaan kaikkein parhaiten eikä ikinä haise paskalta.
Ja olen mies. Enkä todellakaan mikään hygieenikko, vain puhdas.
Suomalaiset naiset koittakaa hieman skarpata tai hävetkää edes..
Miten Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia: Sanomalehti hoitaa homman erinomaisesti.
Molempia, ensin paperilla ja sitten pestään suihkulla.