Minä ostin teineille jokaiselle vain yhden lahjan
Yhden maksoi 99e, yhden 129 e ja yhden 199 e
Ja jokainen oli toivonut saavansa tuon lahjan
Kommentit (9)
Me sovittiin vaimon kanssa että pojalle ostetaan mopo+kortti ja muuta ei tarvitse koska ystävät ja sukulaiset muistavat kaveria kuitenkin paketeilla. Mitä vielä!? Vaatahuone täynnä uusia kuteita ja joka toinen päivä saa noutaa uuden tilauksen postista "kun ne oli niiin hyvässä alessa"💸
Mä olen ostanut enemmän. Kumpikin haluaa lahjaksi yllätyksiä. Pakolliset jutut ostetaan oli joulu tai ei, jouluna saavat jotain mitä ei muuten tulis ostettua.
Ihan vaan kinkku, laatiko, vähän kalaa ja siinäpä se. Lapset eivät ole niin jouluruokien perään.
Vierailija kirjoitti:
Panostatko enemmän ruokiin, kun lahjoihin meni noin vähän rahaa?
No mä olen eronnut 5v sitten ja lasten isä ostaa sitten omat lahjansa. Saavat toki sitten muualtakin jotain pientä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut enemmän. Kumpikin haluaa lahjaksi yllätyksiä. Pakolliset jutut ostetaan oli joulu tai ei, jouluna saavat jotain mitä ei muuten tulis ostettua.
13 vuotiaalle peli, aamutakki ja lahjakortti Partioaittaan.
Yhdelle 15 vuotiaalle ostin kaksi lippua Ed Sheeranin keikalle.
Toiselle 15 vuotiaalle olen ostanut, meikkejä, suteja, aamutakin, sukkia, lahjakortin Piruettiin.
18 vuotiaalle kaksi lippua Bill Burrin keikalle. Lahjakortti Ponkesiin.
Meillä 11- ja 15 - vuotiaat. Kummallakin vain yksi lahjatoive, ja molemmat maksavat noin 500 €. Ne saavat, tosin noihin osallistuvat myös isovanhemmat.
Minä olen ostanut toiselle yhden ja toiselle 2 lahjaa. Noin kympin kipale.
Ajattelin kyllä ostaa yhden vielä, se 2 per pää saanee riittää.
Vierailija kirjoitti:
Huono vitsi. Yli 400 euroa kolmen ihmisen lahjoihin on enemmän kuin tarpeeksi...