Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hyvä mies löytää tällaista naista?

hyvä mies
07.12.2018 |

- neitsyt
- empaattinen
- eläinrakas
- tykkää lukemisesta
- tykkää matkustelusta
- tykkää laittautua
- omaa avaran maailmankatsomuksen
- omaa intohimoisia kiinnostuksenkohteita
- ei määrittele arvoaan suhteessa muihin
- itsenäinen muttei täysin ehdoton
- tarvitsee omaa aikaa ja tilaa, ei kiehnää jatkuvasti kimpussa
- luonnonkaunis
- fiksu
- haluaa ehkä lapsia, mutta ei välttämättä
- haluaa tehdä hyvää ruokaa kanssani
- filosofinen ja lukenut

Voiko tuollaista hyvää naista löytää? Itselläni olisi öbaut nuo edellämainitut tarjottavana hänelle.

Ja ei tarvitse tulla kommentoimaan kuinka teillä on juuri sellainen nainen tai olette sellaisia itse ja minä en koskaan tule sellaista saamaan jne., koska ne läpät on niin nähty.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mies kirjoitti:

- neitsyt

- empaattinen

- eläinrakas

- tykkää lukemisesta

- tykkää matkustelusta

- tykkää laittautua

- luonnonkaunis

- fiksu

- filosofinen ja lukenut

Voiko tuollaista hyvää naista löytää? Itselläni olisi öbaut nuo edellämainitut tarjottavana hänelle.

Ja ei tarvitse tulla kommentoimaan kuinka teillä on juuri sellainen nainen tai olette sellaisia itse ja minä en koskaan tule sellaista saamaan jne., koska ne läpät on niin nähty.

Yhdistelmänä yleinen kuin yksisarvinen. Tuollainen nainen tekee mitä haluaa, ja nuorena usein haluaa.

Vierailija
2/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä mies kirjoitti:

- neitsyt

- empaattinen

- eläinrakas

- tykkää lukemisesta

- tykkää matkustelusta

- tykkää laittautua

- luonnonkaunis

- fiksu

- filosofinen ja lukenut

Yhdistelmänä yleinen kuin yksisarvinen. Tuollainen nainen tekee mitä haluaa, ja nuorena usein haluaa.

Juuri niin. Olisiko mahdollista että nainen on halunnut nimenomaan varjella neitsyyttään kaiken tämän yliseksualisoidun yhteiskunnan rattaissa? Se olisi todellista riippumattomuutta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toi fiksuus jo sulkee ulos sen että haluais itselleen miehen joka edellyttää neitsyyttä. Muutenkin melkoinen lista - kukapa ei tuollaista tyttöystävää haluaisi, että jonon päähän vaan

Vierailija
4/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, mutta suht epätodennäköistä. Nuo tykkää laittautua, matkustella jne viittaavat vähän menevään luonteeseen ja ne ei usein kovin vanhaksi neitsyinä säily.

Vierailija
5/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä mies kirjoitti:

- neitsyt

- empaattinen

- eläinrakas

- tykkää lukemisesta

- tykkää matkustelusta

- tykkää laittautua

- luonnonkaunis

- fiksu

- filosofinen ja lukenut

Juuri niin. Olisiko mahdollista että nainen on halunnut nimenomaan varjella neitsyyttään kaiken tämän yliseksualisoidun yhteiskunnan rattaissa? Se olisi todellista riippumattomuutta :)

Vai vetäisikö luonto tikanpojan puuhun, koska tämä voi? En tiedä, kerro jos löydät.

Vierailija
6/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonnonkaunis, fiksu, lukenut, ajattelevainen, oman arvonsa tunteva nainen olisi kiinnostunut viettämään aikaansa laittautuen?

(poislukien perusarkimeikin ja vähän huolellisemmin juhliin, mutta näistä tuskin tarvii erikseen mainita, että "tykkää laittautua)

Vierailija
7/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voit tarjota takaisin?

Vierailija
8/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka määrittelevät ihanneihmisensä jotain harrastusta myöten valmiiksi.

Miksi tuon naisen pitäisi harrastaa lukemista? Siis ihan harrastamalla harrastaa, ymmärän kyllä sen että yleissivistystä pitäisi olla? Eikö riittää että itse tykkäät kokata, pitääkö sen naisenkin olla siinä vieressä pilkkomassa?

Ja tuo intohimoiset kiinnostuksenkohteet on kuin joku deitti-ilmoituksen pahin klisee. Haluatko oikeasti ihmisen joka käy riippuliitoharjoituksissa 7 kertaa viikossa tai jonkä elämän suurin intohimo on rakennella pienoismalleja? Mitä sinä siitä saat? Eikö riittäisi jos olisi avoimesti kiinnostunut elämän eri ilmiöistä tai jolla olisi suunnilleen samantyyppinen elämäntapa tai elämänarvot?

Tykkää laittautua mutta on luonnonkaunis? Koita nyt hyvä ihminen päättää.

Et kertonut ikääsi, joten neitsyysvaatimus voi olla mahdoton. Se on oikeutettu jos olet alle 15-vuotias tai syvästi uskovainen nuori kristitty ja itse neitsyt.

Haluaa lapsia mutta ehkä ei halua? Kuule, monelle ihmiselle perheen perustaminen on elämän tärkeimpiä asioita. Et voi pitää toista löysässä hirressä tarjoamalla tälle "lapsia tai sitten ei lapsia".

Lisäksi ei riitä että sinulla on äbouttarjota samat kuin nuo vaatimuksesi. Oletko oikeasti komea, fiksu, empaattinen, laittaudutko? Määritelmä hyvä mies kun on monesti hyvin subjektiivinen.

Vierailija
9/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä 31-vuotiaanakaan käsitä tuota neitsyyden palvontaa. En käsittänyt (=en pitänyt minään) 15-vuotiaanakaan, jolloin sen menetin yhdentekevälle tyypille koska teki jo vihdoin mieli kokeilla oikeaa munaa. Osasin jo silloin ajatella omilla aivoilla, eli se että joku huolella valittu yhden illan juttu hoonaa reikääni koska MINÄ halusin ei ole millään tavalla sidoksissa siihen miten hyvä ja onnistunut Stepfordin tyttö olen ihmisenä.

Toisin kuin naisille (ja miehille) yhä yritetään uskotella, billun antaminen ei ole suurin lahja minkä naisena voin toiselle antaa. Se on rakkauteni. Se taas ei onnistu helposti.

Vierailija
10/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Neitsyitä kutsutaan tytöiksi.

Vierailija
11/11 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä 31-vuotiaanakaan käsitä tuota neitsyyden palvontaa. En käsittänyt (=en pitänyt minään) 15-vuotiaanakaan, jolloin sen menetin yhdentekevälle tyypille koska teki jo vihdoin mieli kokeilla oikeaa munaa. Osasin jo silloin ajatella omilla aivoilla, eli se että joku huolella valittu yhden illan juttu hoonaa reikääni koska MINÄ halusin ei ole millään tavalla sidoksissa siihen miten hyvä ja onnistunut Stepfordin tyttö olen ihmisenä.

Toisin kuin naisille (ja miehille) yhä yritetään uskotella, billun antaminen ei ole suurin lahja minkä naisena voin toiselle antaa. Se on rakkauteni. Se taas ei onnistu helposti.

Mä taas odotin 18 vuoteen, arkailin sopivan kumppanin puutteessa. Ei sitä silloinkaan ollut, mutta sitten tuli kokeiltua yhdentekevän tyypin kanssa. Tajuttuani, kuinka kivaa paneminen on, olen katunut vain sitä, etten tullut aloittaneeksi aiemmin, haluja olisi ollut. Nyt kerrat lasketaan jo tuhansissa (2 avioliittoa), eikä niitä yhdentekeviä tyyppejäkään ole matkalle sattunut lopulta kuin kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä